55 Reacties

6 dagen geleden

helaas niet, mijne rolt nog niet eens om😂

6 dagen geleden

Mijn dochter 6 maand rolt van rug naar buik en tijgert om haar eigen as (wel met moeite) Soms wurmt ze zichzelf een stukje opzij.

6 dagen geleden

Yes 2 weken geleden begonnen met tijgeren!

6 dagen geleden

Jup, ze trekt zichzelf ook op als ze je handen pakt tot stand (maar naast wat stampen kan ze niet iets anders dan staan). Hebben een grond box aangeschaft, zodat ze veilig kan ontwikkelen. Ze gaat zo belachelijk snel, ze had van mij wel wat langer mogen wachten. Ze rolde met 3 maanden ook al om en met 4 maanden rolde ze al door. Zo is de tijd van echt klein wel heel kort.

6 dagen geleden

Ja hoor hier sinds een maand al een kruipende baby. Begon eerst achteruit en daarna vooruit. Niks is meer veilig en gaat ook al zelf zitten, hij is van 28 april 😬. Gaat mij iets te hard.

6 dagen geleden

Kruipt sinds 2 weken ongeveer.. uit het niets..

6 dagen geleden

Reactie op Jillll

helaas niet, mijne rolt nog niet eens om😂
Mijne ook niet hahaha.

6 dagen geleden

Jaaa hier ook een tijgertje 😂 en ze probeert zichzelf aan de box omhoog te trekken, dus die gaan we zsm naar beneden zetten 😅 vind het wel heel erg leuk, maar je kan der geen moment meer alleen laten

6 dagen geleden

Hier ook een kruiper sinds enkele weken. Erg leuk, want hierdoor kan hij zichzelf goed vermaken en hij kruipt nu achter mij, de katten en zijn zus aan. Tijgeren doet hij ook al een tijdje, nu wisselt hij kruipen en tijgeren af. Vandaag kwam hij voor het eerst zelfstandig tot zit. Het gaat wel wat snel.. waar is mijn kleine baby gebleven haha.

6 dagen geleden

Tijgeren doet ze wel al, maar alleen om haar eigen as. Ze probeert te kruipen, maar vergeet dat ze zich met haar armen moet ondersteunen, en schuift dus met haar gezicht over de deken 🤣

6 dagen geleden

Jaja, zeker tijgeren! Het is vooral om zijn as, maar komt steeds verder haha. Ook achteruit en soms in kruiphouding. Hij ondersteunt zijn armen goed, maar zijn achterlijf sleept er een soort van achteraan🤣 Ook doet hij een soort spelletje met liggen en dan ineens heel hoog op zijn armen, soort kiekeboe, hilarisch! Maar rollen doet hij niet, dit brengt hem verder denk ik🤷‍♀️ Tip: zet een timelapse, die filmpjes zijn echt geniaal

6 dagen geleden

Hier alleen stukjes naar achteren en om de eigen as. Ik zag op een gegeven moment ineens alleen een koppie onder de bank uitsteken omdat hij in zn achteruit ging🫣 Hij richt zichzelf wel goed op, met zn koppie omhoog op zn handen. Maar vervolgens maakt hij wilde zwembewegingen met zn benen en kont. 😂 Komt vanzelf wel goed. 💙 (Ga ik vanuit🤪)

6 dagen geleden

Onze dochter heeft wel de kruiphouding ontdekt, maar duwt zich vooral naar achter (schuivend). Ze lijkt nog niet zo door te hebben hoe ze echt moet kruipen, haha. Maar komt vanzelf denk ik

6 dagen geleden

Onze dochter tijgert de hele kamer door en sinds een paar dagen gaat ze op dr knietjes.. wat gaat het snel en wat zijn ze snel geen kleine baby meer 🥹

6 dagen geleden

Onze dame is van 1-4 en al weken druk met tijgeren, planken en om haar as draaien maar het kwartje valt nog niet. Ben heel benieuwd, ik denk een kwestie van 1-2 weken nog.

6 dagen geleden

Yes hier ook een tijgertje! Deed dit al bij 5 maanden. Dat gaf even wat onrust in de nachten maar ben blij dat die zich nu vooruit kan bewegen dan hebben we dat maar weer gehad en de nachten zijn weer rustig! Dacht dat mn 1e zoontje snel was in ontwikkelen maar deze gaat ook snel! Mag van mij ook wat rustiger haha, maar wel super trots !!

6 dagen geleden

Dochter van 3/4 tijgert sinds ze 5 mnd is. Nu zit ze al steeds in kruiphouding, dus denk dat het kruipen een kwestie van tijd is.

6 dagen geleden

Het ging hier van zitten naar op de knieën voort schuiven naar ineens kruipen..tijgeren is overgeslagen. 😂

6 dagen geleden

Wauw, wat snel! Onze dame van 30 april doet wel de billen in de lucht, maar de voorkant doet nog niet mee. Zou wel een hoop gemopper schelen als ze het spelletje doorkrijgt, want oh wat is het frustrerend als je zoveel wilt en het nog niet lukt 😋

6 dagen geleden

Ons zoontje tijgert achteruit ahaha. Heeft nog niet helemaal door hoe hij nu vooruit moet tijgeren 😅. Heeeel af en toe gaan de billetjes omhoog en probeert meneertje te kruipen.