10 Reacties

4 maanden geleden

De uitkomst: baby kwijlslabbertjes. Dan hoef je niet constant de boel te verschonen. https://www.zeeman.com/nl/baby-kwijlslab-2-pack-aav000077861.html?queryID=d5bbadec578a24d1daba509ec260d42c&objectID=895115&indexName=prd_nl_products

4 maanden geleden

Ik herken dit ook, en heb gelezen dat dit normaal is vanwege ontdekking van dingen met het mondje. Mijn baby is ruim 3mnd

4 maanden geleden

Herkenbaar! Mijn dochter van nu 10 weken oud kwijlt ook al sinds 2 weken heel veel. Mijn oudste 2 hadden dit totaal niet. Maar schijnt wel normaal te zijn. Bij m'n neefje duurde dit maanden en vele natte slabbertjes en t-shirts erbij. Had ook niks met tandjes te maken, hij had het gewoon en cb maakte zich geen zorgen om hem.

4 maanden geleden

Hoort bij deze leeftijd heb ik gelezen. Hier heb ik ook kwijlslabbertjes van de Zeeman gehaald. En soms blaast hij ook nog bubbels met zijn kwijl🤣

4 maanden geleden

Had ergens een keertje gelezen dat het te maken heeft met ontwikkeling van de stembanden, mijn zoontje van 11 weken kwijlt ook met bubbels haha

4 maanden geleden

Ja heel erg! Bellen blazen ook

4 maanden geleden

Ja hier zelfde. Slabbetjes om gaan doen😂

4 maanden geleden

Ja zoontje van ruim 2 maanden is sinds 2 weken erg aan het kwijlen en bellen aan het blazen.

4 maanden geleden

Goed om te lezen dat het normaal is! ☺️

4 maanden geleden

Hi! Ja mijn dochter sinds 10 weken ook heeeel veel kwijl. Vandaag ook kleertjes moeten vervangen. Ik lees een til voor slappertjes, handugg! Ga ik ook doen