10 Reacties

3 weken geleden

Dat lijkt mij erg vroeg, mn dochter had dit pas tegen 3 jaar maar je hebt soms vroege kindjes. Je zou het kunnen kijken op bv een aankleedkussen al spelend

3 weken geleden

Onze dochter van 23 april heeft nu ook 1 kies grote kies door. Hier ook op en af veel last van gehad, koorts, slecht eten, moeilijk kunnen plat liggen, veel kwijlen en zure poep. Nog 3 te gaan 😂

3 weken geleden

Hier ook! Nog 4 kiezen te gaan

3 weken geleden

Hi! Hebben jullie een tip hoe je de tandjes kunt checken? Hier komen ze ook volop door, maar mijn dochtertje laat het niet toe om in dr mond te kijken oid. Zo lastig te zien. Poetsen is ook echt een uitdaging elke avond.. Maar wel benieuwd naar de ‘tussenstand’!

3 weken geleden

Jaa hier ook hoor, onze zoon in van 22 april en hoeft nog maar 1 kies als die niet ook al door is ondertussen😅

2 weken geleden

Pff ik voel ze nog niet maar weet zeker dat ze eraan komen. Wat intens weeer!!

2 weken geleden

Reactie op CV1991

Hi! Hebben jullie een tip hoe je de tandjes kunt checken? Hier komen ze ook ...
Met het hoofdje op/net over je knieen leggen en het lijfje op schoot zegmaar en lekker kietelen. Ons kindje krijgt er gigantisch de slappe lach van. Succes verzekerd!

2 weken geleden

Reactie op Rhada

Met het hoofdje op/net over je knieen leggen en het lijfje op schoot zegmaa ...
Haha goede! Ga ik morgen meteen proberen, dankje!

2 weken geleden

Mijn kindje is 18 maanden en krijgt ook zn laatste kiesjes

2 weken geleden

Hier komen ze ook! Onze oudste had die laatste 4 kiezen pas bij 2,5 jaar ongeveer. Ik zie nu dat onderin de laatste 2 kiezen door beginnen te komen. Vond dit ook erg snel :)