Hoi! Mijn kleintje sliep slechter dan normaal, is niet te genieten, eet amper, kwijlt een beetje en heeft vieze poepluiers. Ik denk dat zn laatste kiezen misschien doorkomen? Maar dat lijkt me een beetje vroeg? Zijn er al meer kindjes op deze leeftijd die ze al hebben of ook nu bezig zijn?
Dat lijkt mij erg vroeg, mn dochter had dit pas tegen 3 jaar maar je hebt soms vroege kindjes. Je zou het kunnen kijken op bv een aankleedkussen al spelend
Onze dochter van 23 april heeft nu ook 1 kies grote kies door. Hier ook op en af veel last van gehad, koorts, slecht eten, moeilijk kunnen plat liggen, veel kwijlen en zure poep. Nog 3 te gaan 😂
Hi! Hebben jullie een tip hoe je de tandjes kunt checken? Hier komen ze ook volop door, maar mijn dochtertje laat het niet toe om in dr mond te kijken oid. Zo lastig te zien. Poetsen is ook echt een uitdaging elke avond.. Maar wel benieuwd naar de ‘tussenstand’!
Hi! Hebben jullie een tip hoe je de tandjes kunt checken? Hier komen ze ook ...
Met het hoofdje op/net over je knieen leggen en het lijfje op schoot zegmaar en lekker kietelen. Ons kindje krijgt er gigantisch de slappe lach van. Succes verzekerd!
Hier komen ze ook! Onze oudste had die laatste 4 kiezen pas bij 2,5 jaar ongeveer. Ik zie nu dat onderin de laatste 2 kiezen door beginnen te komen. Vond dit ook erg snel :)