6 Reacties
één maand geleden
Wij zijn ook gewoon gestopt. Wel met het idee, mocht hij komen dan geven we de fles. Maar jij sliep door. En dat doet hij nog steeds. Je kan het een keer proberen en kijken of die komt ‘‘s nachts. Alleen zo kom je erachter denk ik 😁
één maand geleden
Hetzelfde hier. Gestopt met de avondfles rond 3,5 maand, net voor ik moest werken. Wij moesten ons dochtertje ook echt wakker maken en voelde niet fijn. Dit ging eigenlijk gelijk goed! Eens per nacht eruit voor een speentje terug te geven, maar was daarvoor ook.
Mijn tip: gewoon proberen. Wij hebben toen ze s nachts wakker werd nog wel een flesje aangeboden maar wilde ze niet. Eigenlijk alleen haar speentje om weer in slaap te vallen.
één maand geleden
Ik moest er sowieso uit met of zonder 23.00 fles
Gewoon in 1x meegestopt, en overdag 4x 210 gaan geven.
Hij komt nu eind van de nacht tussen 4.00 en 05.30 1x. Dan geef ik een mini flesje. Soms slaapt hij ook door tot 06.30
één maand geleden
Ik lees mee want ik vraag me hetzelfde af.
Geef je de ‘‘s ochtends vroeg of voor het slapen gaan gewoon dezelfde hoeveelheid? Of dan een schepje extra?
Ik wil het ook gaan proberen omdat we onze dochter er ook voor wakker maken (6 maanden). Maar ze drinkt nu die avondfles wel nog helemaal leeg.