De titel zegt het al.
Kan ik Lamaze speelgoed wassen?
Ik heb nu de vuurvlieg maar ben op Vinted aan het kijken voor meer speelgoed van o.a Lamaze.
De meeste knuffel speelgoedjes van Lamaze hebben een spiegel en knisperfolie dus ik vraag mij af of ik dat kan wassen… Iemand al eens geprobeerd en hoe pakte dat uit?
En ik ben opzoek naar speelgoed merken mer felle kleuren zoals van Lamaze. Ik heb een speelmat van Playgro die ook goed in de smaak valt maar dochter lief raakt uitgekeken op wat ze nu heeft.🫣
Hoi sorry voor de meerdere reacties maar ik zet eventjes de foto’s erin van wat hier goed bevalt! Al eerste de babygym van playgro, daar hang ik steeds ander speelgoed aan
Deze vind m’n zoontje ook geweldig. Knispert en hij vind de staarten heel l ...
Dankje voor al je reacties! Nu heb ik weer wat inspiratie haha. Ze vind Lamaze heel leuk maar ik merk dat dat nog wat te groot is om te pakken. Dus dit is ideaal!
Dankje voor al je reacties! Nu heb ik weer wat inspiratie haha. Ze vind Lam ...
Mijn dochter vindt deze ook geweldig. Ideaal om het pakken te oefenen, rammelt en nu kauwt ze erop.
https://www.bol.com/nl/nl/p/sterrenvlucht-rammelaar-bijtring-bpa-vrij-bijtring-bijtring-baby-bijtringen-koelbijtring-rammelaar-rammelaar-baby-baby-baby-speelgoed-6-maanden-baby-speelgoed/9300000171163688/?s2a=#productTitle
Die spullen uit China bevatten vaak gevaarlijke stoffen voor kinderen, ik zou hier echt mee uit kijken. Verleidelijke kleine prijzen maar totaal geen controle over de kwaliteit :(
Ik heb alles gewassen toen de oudste er klaar mee was. Nu krijgt de 2e het speelgoed en dat ging prima! Heb het centrifugeren zachter gezet op de wasmachine