15 Reacties

3 maanden geleden

Ik was al het speelgoed/stoffe boekjes uit met de hand. Kokend water en wat groene zeep. Heb het nog niet in de wasmachine gehad.

3 maanden geleden

Ik heb het in de wasmachine gedaan en ging prima

3 maanden geleden

Hoi sorry voor de meerdere reacties maar ik zet eventjes de foto’s erin van wat hier goed bevalt! Al eerste de babygym van playgro, daar hang ik steeds ander speelgoed aan

3 maanden geleden

Deze ballen van temu zijn hier ook top!

3 maanden geleden

Deze valt ook goed in de smaak

3 maanden geleden

Ook een interessante 🐠

3 maanden geleden

Deze vind m’n zoontje ook geweldig. Knispert en hij vind de staarten heel leuk😂

3 maanden geleden

Reactie op NMMH

Oh dit is een goeie! Deze ga ik bestellen!

3 maanden geleden

Reactie op NMMH

Deze vind m’n zoontje ook geweldig. Knispert en hij vind de staarten heel l ...
Dankje voor al je reacties! Nu heb ik weer wat inspiratie haha. Ze vind Lamaze heel leuk maar ik merk dat dat nog wat te groot is om te pakken. Dus dit is ideaal!

3 maanden geleden

Tinylove muziekmobiel is ook een aanrader!

3 maanden geleden

Reactie op Rob_in

Dankje voor al je reacties! Nu heb ik weer wat inspiratie haha. Ze vind Lam ...
Mijn dochter vindt deze ook geweldig. Ideaal om het pakken te oefenen, rammelt en nu kauwt ze erop. https://www.bol.com/nl/nl/p/sterrenvlucht-rammelaar-bijtring-bpa-vrij-bijtring-bijtring-baby-bijtringen-koelbijtring-rammelaar-rammelaar-baby-baby-baby-speelgoed-6-maanden-baby-speelgoed/9300000171163688/?s2a=#productTitle

3 maanden geleden

En playgro knisperboekje met dieren en staarten is hier ook favoriet

3 maanden geleden

Reactie op NMMH

Die spullen uit China bevatten vaak gevaarlijke stoffen voor kinderen, ik zou hier echt mee uit kijken. Verleidelijke kleine prijzen maar totaal geen controle over de kwaliteit :(

3 maanden geleden

Ik heb alles gewassen toen de oudste er klaar mee was. Nu krijgt de 2e het speelgoed en dat ging prima! Heb het centrifugeren zachter gezet op de wasmachine

3 maanden geleden

Ik heb deze en hier is ze heel blij mee je heb hem ook in meerdere varianten. Geen idee of je hem kan wassen 🤣