14 Reacties
3 maanden geleden
Herken het niet van mijn eigen kids want heb die nooit gevaccineerd om deze reden...want ik had zelf als kind altijd na vaccinaties dat ik erg ziek was...dan heb ik het echt over 2 weken intensief overgeven en koorts ( ook op latere leeftijd daarom herinner ik mezelf dit nog )
Mijn kids 1 van nu 7 en 1 van 3 maanden hebben nergens last van...die van 7 nooit koorts o.i.d gehad in zijn leven...na 3 jaar belde de huisarts op waarom ik nooit was geweest met ham vanaf de geboorte...ik vertelde dat ik daar nooit rede toe had gehad . Hij was ervan verbaasd.
Maar dit verschilt natuurlijk per persoon hoe die reageert op de vaccins en is heel persoonlijk of je het de moeite vind of niet!
Maar het is wel een feit dat het vaccin eenmaal juist een deel van de ziekte waar je juist tegen wil beschermen inspuit zodat het lichaam er tegen leert "vechten" als je nu eenmaal zwak heb voor bepaalde ziekten...dan kom je er d.m.v vaccinaties niet aan onderuit
Enigste dat ik kan denken is dat je kleintje het echt moet uitzieken. zo ging het in mijn kindertijd dan toch.
Sterkte en beterschap
3 maanden geleden
Ts, vervelend dat ze nog steeds koorts heeft! Normaal gesproken hoort ze inderdaad niet zo lang koorts te hebben inderdaad. Je zegt minder maar wel nog verhoogd dus? En heeft ze alleen vaccinaties gehad of ook de rota druppels? Hier eigenlijk geen last van de vaccinaties maar wel wat meer kramp van de rota druppels! Dus misschien krampjes? En als je twijfelt zeker bellen hoor!
3 maanden geleden
Reactie op Kersvmama
Ts, vervelend dat ze nog steeds koorts heeft! Normaal gesproken hoort ze in ...
Ze heeft beide gehad idd. 2e keer rota druppels, waar ze de eerste keer weinig last van leek te hebben. Maar wellicht is dat het ook waar ze last van heeft. Toen gebruikten we nog infacol voor de darmpjes, maar ze drinkt vandaag ook heel slecht, had jou kindje dat ook door rota?
Gisteren en eergisteren was de koorts telkens tussen de 38-39 en vandaag schommelt het tussen 37,5 en 38,5. Dus is wel beter, maar nog niet normaal. Houden het in de gaten, maar helaas dus nog geen herkenning bij anderen ;).
3 maanden geleden
Reactie op Sssv
Ze heeft beide gehad idd. 2e keer rota druppels, waar ze de eerste keer wei ...
Ja hij had wel last van de rota druppels inderdaad, eerste keer wel heftiger dan de 2e keer maar duidelijk wel last (veel poepluiers, wat meer krampjes terwijl we er net van af waren etc.). Ook drinkt hij nu verschrikkelijk slecht (maandag vaccinaties gehad) maar ik denk dat dat komt door sprong 4 oid? Of de hitte? Alles onder de 38 graden is geen koorts, misschien ook iets warmer nu door de hitte en omdat z'n lijfje wat harder aan het werk is door ongemak? Of een virus te pakken tegelijkertijd?
3 maanden geleden
Hier heeft ons zoontje donderdag zijn eerste prikjes gehad en 2e keer rota . Sinds afgelopen nacht is hij uit zijn doen en vandaag ook last gehad, ik denk van de rota. Hij had dus geen koorts maar heb al wel gelezen dat ze van rota best wel wat koorts kunnen maken en wel ff bijwerkingen kunnen hebben.
3 maanden geleden
Inmiddels is de koorts gelukkig weg, maar ze is nog wel uit haar doen. Drinkt bijna niks en alleen maar op ons liggen. Houden de luiers in de gaten en hopen dat ze snel weer de oude is, maar bang dat het nu ook een voorbode is van het sprongetje wat ik overal lees, dus bang dat het nog even aan gaat houden. Dank allemaal voor jullie reacties: )