11 Reacties

vorig jaar
Ik ben er ook wel klaar mee, maar ik voel me juist eindelijk mooi zwanger (nu 30 weken).
Ik heb een paar weken flink geïnvesteerd in 3 setjes kleding waarin ik me lekker voelde. Twee keer jurk, 1x broeklegging met shirt.
Dat scheelde een hele hoop.
En nu wil ik ook wel weer van mijn zwangere lijf af, maar nog 10 weken wachten (hopelijk).

vorig jaar
Zoooo herkenbaar…
Als ik iets “los” aan heb voel ik me net een dik propje, omdat ik dan niet per definitie zwanger lijk in mijn eigen ogen of het zit heel gek. Laatst had ik een begrafenis en ik heb me denk ik wel 8x omgekleed🥲
3 mental breakdowns verder en helaas nog steeds niet tevreden over mijn outfit.
Waar we ons druk om kunnen maken he😅?
gelukkig heb ik dit niet als ik een strak jurkje aan heb.

vorig jaar
Absoluut herkenbaar.
Ik voel mij niet sexy...
Ik loop langzaam en voel mij een pinguïn 🐧.
Geen leuke hakjes aan. Wallen onder mijn ogen. Wat puistjes.
Nu al zo'n grote enorme buik en dan nog 8 weken te gaan. 🥲
Afgelopen week heb ik mij verwend met een 60min massage. Dit gaf mij wel een beetje ontspanning/zelfvertrouwen.
Ook heb ik met mijn man een nachtje in een hotel geboekt, inclusief wellness.
Ps. ook wel even fijn om hier te klagen dat we zooooo lelijk zijn 😜

vorig jaar
Heel herkenbaar. Ik was dit weekend shoppen en nergens hadden ze zwangerschapskleding en alle normale kleding paste niet of ik had een super grote maat. Echt blehh. Ik ga mezelf troosten door online zwangerschapskleding te bestellen die me wel past en me hopelijk een beetje mooi laat voelen...

vorig jaar
Echt suuuuuuuper herkenbaar. De vorige zwangerschap was ik echt aanzienlijk dunner, en paste tot het einde nog veel van m'n eigen kleding. Nu pas ik dat al weken niet meer en alles lijkt echt buiten proportie te groeien. Net zoals @bubble2024 heb ik wel wat nieuwe setjes kleding gekocht om me in ieder geval ergens fijn in te voelen, maar vanmorgen trok ik m'n oude bikini aan en dan vind ik het toch weer zo confronterend. Zeker gezien het feit ik nog 12-14 weken moet? Nu weet ik dat het na de bevalling zo allemaal weer weg is, en het is natuurlijk voor een heel goed doel, maar mennnnnn wat vind ik 't heftig deze keer, dat zwangere lijf.

vorig jaar
ik vind mijn gezicht ook echt pafferig geworden 🫠
Lichaam is voor mij anders: als je altijd dik bent is het juist heerlijk om strakke kleding te dragen en dan complimenten te krijgen. heb nog nooit gehoord dat ik een mooie buik heb 😅