65 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op kimover

Stuur mij even een privé berichtje aub! Wat betreft borstvoeding is het nie ...
Zou je mij ook kunnen berichten aub

4 maanden geleden

Zou ik de info ook mogen?

4 maanden geleden

Reactie op kimover

Ja, wakker maar moe in bed leggen. Ik heb een eigen bedrijf als slaapcoach ...
Ik zou ook graag meer info willen! 🩵

4 maanden geleden

Reactie op kimover

Ik ontvang graag informatie, hierbij een kindje die niet zelf in slaap kan vallen en als ze iets slaperig is en we leggen haar in bedje dan word ze meteen wakker en blijft dan huilen. Ook slaapt ze korte dutjes als ze eenmaal wel is in bedje slaapt

4 maanden geleden

Wij geven onze dochter in de avond nog een flesje. Hierna is ze nog wakker en lopen we heen en weer op haar kamertje, zodat ze een boertje kan laten. Ze valt dan altijd in slaap. Hierna leggen we haar meteen in haar ledikant. Ze begint dan direct te bewegen en zoekt zelf een fijne slaappositie. Hierna valt ze weer in slaap. Ik denk echt dat elk kind dit op z’n eigen tempo doet!

4 maanden geleden

Reactie op kimover

Dat zou ik ook graag willen!

4 maanden geleden

Reactie op kimover

Ik zou ook erg graag meer info krijgen!

4 maanden geleden

Reactie op kimover

Zou ik ook heel graag ontvangen! :-)

4 maanden geleden

Wij volgen onze dochter (11 weken). Ze kan moeilijk zelf in slaap vallen. Er zijn dagen dat ze bij mij in slaap valt en dan leg ik haar weg (co sleeper) of ik leg haar in de co sleeper met haar speen en zing elke keer hetzelfde liedje en wrijf haar op haar voorhoofdje. Ik denk dat het per kindje verschilt en het echt niet gek is als ze niet zelfstandig in slaap kunnen komen🌸

4 maanden geleden

Reactie op kimover

Ik zou ook graag meer informatie willen ontvangen🥰

4 maanden geleden

Reactie op kimover

Ik heb ook interesse en ontvang graag het bestand! Hier ook eentje die vooral aan het einde van de dag onrustig is en slecht slaapt. Zelfs de het ochtend en middagslaapje goed zijn gegaan 😕

4 maanden geleden

Voor iedereen die deze info wilt, ze verkoopt het. Dus als je wilt betalen voeg haar toe als vriend en je krijgt de info😜 Voor alle andere mama’s bedankt voor jullie tips. Met een combi van alles lukt het nu wat vaker haar weg te leggen. En als het echt niet lukt, slaapt ze lekker bij me..😴

4 maanden geleden

Hoelang laten jullie je kindje wakker in bed liggen? Ze ligt en brabbelt wat etc dus huilen doet ze niet maar slapen dus ook niet🤣 wil ook niet dat ze een halve dag in bed ligt, “proberen in slaap te vallen” vind dat zo zielig🙈 (en ja ze geeft wel slaap signalen)

4 maanden geleden

Reactie op Mamaof1

Hoelang laten jullie je kindje wakker in bed liggen? Ze ligt en brabbelt w ...
Dat brabbelen,wat drukker doen doet mijn zoontje ook, dit schijnt het laatste shotje cortisol/energie te zijn wat er nog uit moet. Als dit minder wordt ga ik hem helpen met in slaap te vallen, want dan is hij moe en klaar om te slapen

4 maanden geleden

Reactie op kimover

Ik heb ook interesse...proberen vanalles en houden de basis ook echt vast: routine, wakkertijden etc. Maar onze kleine lukt het maar niet om zelf in slaap te vallen. Bijna 13 weken. Valt vaak huilend in onze armen in slaap. Leg hem elke keer wakker weg. Maar tot op heden elke keer hard huilen en ook in onze armen vechten tegen de slaap. En dan na een tijdje is hij ineens knock-out en kunnen we hem in zijn bedje leggen (bijna de enige plek waar hij goed slaapt)

4 maanden geleden

Reactie op Hermieke

Ik heb ook interesse...proberen vanalles en houden de basis ook echt vast: ...
Hier precies hetzelfde! Help!

4 maanden geleden

Hier helaas ook nog elke keer minimaal een kwartier huilen als hij in bed wordt gelegd.. 😕 ik leg hem moe maar nog wakker in bed. Ga elke 5 minuten terug naar hem voor even speentje, hand op z'n buik etc. Witte ruis staat aan en we gebruiken love to dream slaapzakje. Ik weet dat het bij onze dochter precies zo was en die slaapt nu super goed maar ik baal er wel van want ik zie er soort elke keer tegenop om 'm op bed te leggen 🙈

4 maanden geleden

Reactie op Hermieke

Ik heb ook interesse...proberen vanalles en houden de basis ook echt vast: ...
Hier het zelfde. Als we de trap al op lopen begint het huilen soms al. Probeer op wakker tijden te letten. Als ze met dikke tranen en een pruillip zo hard huilt wordt het ook niet minder. Durf niet te lang te laten huilen en ze wil ook geen speen. Soms zo lang bezig met wiegen en alles dat ze dan weer toe is aan de volgende voeding. Kan iemand mij vertellen of dit ooit over gaat?

4 maanden geleden

Reactie op kimover

Ik ontvang ook graag het bestandje! 😁

4 maanden geleden

Reactie op kelly259

Hier het zelfde. Als we de trap al op lopen begint het huilen soms al. Prob ...
Herken het wel. In bed leggen is direct huilen. Zelfstandig slapen ho maar...