32 Reacties

3 maanden geleden

Next baby vinden wij leuk :)

3 maanden geleden

Het merk next vind ik wel leuk. En noppies. En bij prenatal moet je een beetje geluk hebben met de collectie, maar zit ook wel regelmatig wat bij. Vind het voor m’n zoontje zoveel lastiger dan bij mijn dochter 😅

3 maanden geleden

Reactie op NathalieA

Het merk next vind ik wel leuk. En noppies. En bij prenatal moet je een bee ...
Ja ik blijf vinden dat er voor meisjes echt ontzettend veel leuke kleertjes zijn!!

3 maanden geleden

Nextdirect heeft heel veel leuke makkelijke kleertjes en zelfs boxpakjes nog t/m maat 92 :)

3 maanden geleden

H&M wil ook nog weleens lekkere stofjes hebben. C&A ook, maar moet je net geluk hebben met de collectie. Soms hebben ze daar alleen maar tractors en dino's🥲 En bij hema hebben ze sowieso standaard joggingbroeken in de collectie die fijn zijn. Terstal vind ik ook leuk voor jongens. En bij kleertjes.com vind je eigenlijk zo ongeveer alle merken door elkaar. Even een totaal andere vraag, want het houdt me bezig... wanneer is je zoontje nou geboren? In de ene topic zeg je 35+6, de ander 34+5 en nu zeg je 34+6 😅

3 maanden geleden

Wij zijn fan van de jogging broekjes van noppies! Wel voor lange dunne benen . Zo wel ff met een leuk sticksel of met een leuke print.

3 maanden geleden

Oh en we hadden setjes met dunne leggings van de h&m. Gewoon effen en leuk shirt er op

3 maanden geleden

Dirkje is dan erg fijn. Dit merk valt wel iets smaller en kleiner

3 maanden geleden

Reactie op Wensvoornr2

H&M wil ook nog weleens lekkere stofjes hebben. C&A ook, maar moet ...
Haha ja ik snap dat je nu denkt wat is het nu! Lekkere typ fout! 🥴 34+6 is het juiste antwoord haha

3 maanden geleden

Reactie op BoyMom28

Haha ja ik snap dat je nu denkt wat is het nu! Lekkere typ fout! 🥴 34+6 is ...
Haha, dank voor de opheldering! Kan ik weer rustig verder met mijn leven ;-)

3 maanden geleden

Next inderdaad! Die hebben heel erg fijne (joggings)pakjes en boxpakjes (met rits en zonder voeten voor het ultieme gemak) tot redelijk grote maat. H&m heeft ook fijne basic rompers met broekjes (vallen ook wat groter) en Zara heeft regelmatig leuke shirts en leggings voor jongens, ook met citroenen zag ik toevallig.

3 maanden geleden

Zara!

3 maanden geleden

Ik heb veel z8, levv en noppies. Dat zit altijd goed en mooi! Z8 heeft ook leuke tuinbroekjes die van zacht materiaal zijn en makkelijk aan en uit te trekken zijn

3 maanden geleden

Next, h&m, zara, Arket, the new chapter, name it, only, hema, babystyling, WE.

3 maanden geleden

Joggingbroeken van de Hema of H&M, heel basic zijn die. Qua shirts soms de Hema, soms prenatal, maar meestal Zara of Mango. Die laatste twee vooral online trouwens.. En soms wat leuks van sproet&sprout via Vinted. Name It wil ook nog wel eens wat leuks hebben.

3 maanden geleden

Z8

3 maanden geleden

Zara babystyling en MarMar

3 maanden geleden

Ik ben zelf heel erg fan van Feetje, Z8, name it en ik maak er een sport van om alles via Vinted te scoren

3 maanden geleden

Oja HEMA ook altijd goed

3 maanden geleden

Prenatal