Hoi mama's en papa's!
Ons zoontje is nu bijna 6 maanden oud.
Hij is met 34+6 geboren, begin maart.
Wij hadden verwacht door dat hij prematuur is dat wij hem heel warm moesten aankleden, maar het weer viel mee, en hij heeft het snel lekker warm, dus veel laagjes hoefde hij niet.
Omdat hij zo klein was vond vooral mijn man boxpakjes of "makkelijke setjes" erg fijn, dus geen ingewikkelde vestjes met kleine friemel knoopjes.
Ik merk dat wij dit uit eindelijk nog steeds fijn en ook leuk vinden staan.
Alleen merk ik dat het moeilijker shoppen word, een leuke romper met een zacht broekje of boxpakje vindt ik niet meer.
Wij snappen dat ons zoontje niet heel lang in boxpakjes of rompers kan, maar bij 6 maanden, is het dan dus klaar ?
Waar shoppen wij leuke "makkelijke kleertjes"? En dan bedoel ik een truitje/shirtje/ met een zacht broekje, geen spijkerbroek.
Verder zijn wij niet van de drukke en felle printjes en of teksten.
De lijn bij de Hema met citroentjes, of nijntje dat vonden wij wel erg leuk. Zachte kleuren daar houden wij van.
Liefs!
Het merk next vind ik wel leuk. En noppies. En bij prenatal moet je een beetje geluk hebben met de collectie, maar zit ook wel regelmatig wat bij.
Vind het voor m’n zoontje zoveel lastiger dan bij mijn dochter 😅
H&M wil ook nog weleens lekkere stofjes hebben. C&A ook, maar moet je net geluk hebben met de collectie. Soms hebben ze daar alleen maar tractors en dino's🥲 En bij hema hebben ze sowieso standaard joggingbroeken in de collectie die fijn zijn. Terstal vind ik ook leuk voor jongens. En bij kleertjes.com vind je eigenlijk zo ongeveer alle merken door elkaar.
Even een totaal andere vraag, want het houdt me bezig... wanneer is je zoontje nou geboren? In de ene topic zeg je 35+6, de ander 34+5 en nu zeg je 34+6 😅
Next inderdaad! Die hebben heel erg fijne (joggings)pakjes en boxpakjes (met rits en zonder voeten voor het ultieme gemak) tot redelijk grote maat. H&m heeft ook fijne basic rompers met broekjes (vallen ook wat groter) en Zara heeft regelmatig leuke shirts en leggings voor jongens, ook met citroenen zag ik toevallig.
Ik heb veel z8, levv en noppies. Dat zit altijd goed en mooi! Z8 heeft ook leuke tuinbroekjes die van zacht materiaal zijn en makkelijk aan en uit te trekken zijn
Joggingbroeken van de Hema of H&M, heel basic zijn die. Qua shirts soms de Hema, soms prenatal, maar meestal Zara of Mango. Die laatste twee vooral online trouwens..
En soms wat leuks van sproet&sprout via Vinted. Name It wil ook nog wel eens wat leuks hebben.