32 Reacties

3 maanden geleden

Feetje is zo fijn! Hebben ook nog boxpakjes tot maat 74. Verder is babystyling, noppies, lil atelier ook erg leuk. Kijk zeker ook op vinted!

2 maanden geleden

Lil’Atelier, 1+ in the Family, Name It, Nixnut 😍

2 maanden geleden

Zeeman, Hema of Prenatal. (zeeman is echt verrassend leuk trouwens, heel simpel maar toch fijne kwaliteit)

2 maanden geleden

Wibra heeft leuke kleertjes!

2 maanden geleden

Bij de Hema (en Zeeman soms ook) zijn vaak leuke en makkelijke kleertjes.

2 maanden geleden

Zipster heeft zachte boxpakje. Veel met drukke prints maar ook een paar effen. Ze zijn heel groot en stretch zacht. Ik vind ze heerlijk

2 maanden geleden

Zara, H&M, name it, lil atelier, levv, mango, af en toe zeeman, Prenatal of HEMA. Als je wat meer kan/wil investeren (zou dit wel pas bij maten doen die ze langer dragen. 80 of erboven): Donsje Amsterdam, Nixnut, Baje, en 1+ in the family. Vooral de laatste is zo top. Heel zacht, super mooi en blijft kwalitatief goed.

2 maanden geleden

Bobo Choses, Piupiuchick, Play up, +1 in the family (valt klein), Quincy Mae, Zara.

2 maanden geleden

& Baje is ook fantastisch (check ook ff Vinted!) 😉

2 maanden geleden

Ik heb hier voor ons zoontje een heel fijn spijkerbroekje van name it die mega dun en zacht is waardoor het nog niet bijna als een spijkerbroekje voelt. En verder vind ik de basic legging ook heel fijn van name it. Fijnste legging die wij hier hebben gehad. Verder shop ik heel veel basics bij H&M . Maar vind het ook wel leuk om hem al wat “stoerder” te kleden dus ook veel oversized basic shirtjes hier haha. En de (meegroei)rompers met rib van de H&M met lange mouw waarvan er 2 samen in verpakking zitten vind ik hier ook heeel fijn als basic gewoon. Door het ribje ook niet zo saai.

2 maanden geleden

H&M heeft rompers met bijpassende broekjes!

2 maanden geleden

Arket is ook leuk; te koop bij H&M online.