15 Reacties

3 maanden geleden

In eerste instantie eens mengen? Kv en bv in 1 fles?

3 maanden geleden

Welke speen gebruik je? Heb je die al eens geprobeerd te wisselen?

3 maanden geleden

Reactie op MBBB.

In eerste instantie eens mengen? Kv en bv in 1 fles?
Dit doen we regelmatig, ook om de borst die ik heb aan te vullen zodat het voldoende is. Dit gaat soms wel soms niet, we zitten dan vooral te stoeien met de hoeveelheden borst, mocht hij het dan niet drinken mag je alles weggooien en dat is ook weer zonde

3 maanden geleden

Reactie op kiroet30

Welke speen gebruik je? Heb je die al eens geprobeerd te wisselen?
We gebruiken dezelfde speen sinds de geboorte, die hadden we toen iets te groot, Hij doet nog steeds de fles gemakkelijk leegdrinken binnen 10-15 min als hij daadwerkelijk alleen kunstvoeding krijgt dus de speen is daarmee denk ik niet de schuldige

3 maanden geleden

Reactie op susique36

We gebruiken dezelfde speen sinds de geboorte, die hadden we toen iets te g ...
Hmmz en je bent niet recent ziek geweest? Of speciale kunstvoeding? Want stel je geeft geitenmelk zou het bv een koemelkallergie kunnen zijn als jij zelf koemelk producten eet/drinkt waardoor je kindje weigert. Ik heb geen idee hoor, zit alleen mee te denken omdat het mij ook zo vreemd klinkt. Kunstvoeding is alleen wel wat zoeter ook.

3 maanden geleden

Onze kleine meid kreeg na een maand denk ik volledige afgekolfde melk. Deze dronk ze het liefst warm, wanneer de melk te koud werd dronk ze hem ook niet meer of ging ze gek lopen doen (wat jij omschrijft). Wanneer we hem weer opwarmde dronk ze hem wel weer (ik weet dat dit eigenlijk niet mag). Ook dronk onze dochter nauwelijks tot geen afgekolfde melk uit de vriezer. Het schijnt dat de smaak in de vriezer veranderd. Inmiddels zit ze alweer een tijdje op kunstvoeding en dit drinkt ze echt zo op, maakt voor haar niet uit of het warm of koud is. Omdat mijn productie achteruit liep zijn wij overgegaan op volledige kunstvoeding. We hebben ook gemixt en dat was dan vaak 1/3 borstvoeding. Deden we meer dan dronk ze hem ook heel slecht leeg

3 maanden geleden

Reactie op kiroet30

Hmmz en je bent niet recent ziek geweest? Of speciale kunstvoeding? Want st ...
Wij snappen het ook niet hoor en het meedenken is al zeker fijn! Niks veranderd, alles is hetzelfde als vanaf de geboorte, dus zelfde kunstvoeding, zelfde eten wat ik eet, Ben wel gaan sporten.. Maar! Zorg echt dat ik voor het sporten afkolf en pas uren na het sporten weer, ze zeggen dat direct na het sporten de smaak niet lekker is, Maar ook met de ochtendmelk zonder sporten heeft hij “afkeer”.. Verder uhm, nee echt niks veranderd

3 maanden geleden

Reactie op Am15

Onze kleine meid kreeg na een maand denk ik volledige afgekolfde melk. Deze ...
Toch vreemd hè, En bij jou was er ook niks veranderd in je leefpatroon? Ik ga eens kijken of we de melk warmer kunnen aanbieden, al komt hij vaak direct uit de tiet hup de fles in en aan meneer geven.. en dan nog steeds wurm wurm draai duw nee :) Soms op kamertemperatuur, maar die zouden we dan kunnen opwarmen. De verhouding kunst borst was altijd 2/3 borst laatste beetje kunst, misschien dat we gaan kijken of 50/50 lukt en anders minder.. wel jammer Echt laten wachten totdat hij super honger heeft zodat hij wel borst “moet” drinken vind ik ook geen goed idee want dan ben je aan het ondervoeden.. Andere tips zeker nog welkom!

3 maanden geleden

Reactie op susique36

Toch vreemd hè, En bij jou was er ook niks veranderd in je leefpatroon? I ...
Ja heel raar, wij hebben toen ook echt lopen zoeken haha Nee, had helemaal niks veranderd aan mijn leefpatroon Nee, snap ik dat je dat niet wil doen. Blijft toch raar… Hoop dat bij sprong 4 hoort!

3 maanden geleden

Reactie op Am15

Ja heel raar, wij hebben toen ook echt lopen zoeken haha Nee, had helemaa ...
Net gemixt, 90+3 kunst 60 borst, hij drinkt het zo weg

3 maanden geleden

Reactie op susique36

Wat fijn!

3 maanden geleden

Reactie op susique36

Nou dan lekker een paar dagen dit en dan langzaam wijzigen naar meer borst?

3 maanden geleden

Reactie op MBBB.

Nou dan lekker een paar dagen dit en dan langzaam wijzigen naar meer borst? ...
Gaan we doen! Hopelijk merkt hij het niet haha en kunnen we weer over op meer borst

3 maanden geleden

Reactie op susique36

Toch vreemd hè, En bij jou was er ook niks veranderd in je leefpatroon? I ...
Dan zou het ook de temperatuur kunnen zijn. Onze dochter was een flesweigeraar en dronk dus alleen uit de borst. Ik oefende elke dag met borstvoeding uit de fles, die net afgekolfd was en dus direct gegeven,… tot dat ik een keer had gekolfd en er iets tussen kwam. Toen warmde in de borstvoeding op in de flessenwarmer, en dronk ze zo voor het eerst in één keer de fles leeg 😅 sinds dien altijd goed gegaan. Zou je dus ook kunnen proberen 😉

3 maanden geleden

Reactie op roosy_89

Dan zou het ook de temperatuur kunnen zijn. Onze dochter was een flesweiger ...
Gaan we ook zeker proberen dank je wel!