9 Reacties

25 dagen geleden

Nee, wel zo'n duwkarretje!

25 dagen geleden

Nee echt niet! Mijn kinderfysio raadde het ten strengste af!

25 dagen geleden

Ik twijfel ook, wil het zo graag voor mijn mini hij wil zo graag staan steeds. Maar weet hoe slecht het is. Las ook dat je het steeds Max 15 min kan gebruiken

24 dagen geleden

Ik ga het wel gebruiken,pas rond 8 maanden en niet te lang achter elkaar. Bij andere drie kinderen ook gebruikt,

24 dagen geleden

Het schijnt gigantisch slecht te zijn voor de ontwikkeling. Dus hier niet. Bij de eerste ook niet gehad😊

24 dagen geleden

Nee, is echt slecht voor de ontwikkeling, dus zie geen voordeel om.hem aan te schaffeb

24 dagen geleden

Is zo’n spring stoeltje die niet loopt minder slecht? Dat las ik ook ergens 🤭

24 dagen geleden

Reactie op Evida1988

Is zo’n spring stoeltje die niet loopt minder slecht? Dat las ik ook ergens ...
Is helaas net zo slecht gebleken. Het gaat erom dat een kind wat nog niet toe is aan op de voetjes staan daar ook nog niet toe gedwongen wordt en met springen wordt dit ook geforceerd.

24 dagen geleden

Hier niet. Vriendin van mij gebruikte hem wel. Dat kereltje vond hem fantastisch, maar ze merkte aan hem dat hij mega chagerijnig en gefrustreerd was als ie er niet in zat maar gewoon op de grond moest ontwikkelen en spelen. Omdat ie wist hoe hij moest ‘lopen’ vond hij tijgeren en kruipen etc allemaal vreselijk, wat gewoon resulteerde in een heel gefrustreerd kind totdat hij zelf kon lopen