10 Reacties

2 maanden geleden

Zou evt een maatje groter al kunnen? Dat zou je dan nog kunnen proberen. Verder gebruiken wij ook kruidvat en gelukkig geen ongelukjes sinds ze vernieuwd zijn

2 maanden geleden

Heb je de pure&soft lijn ook geprobeerd? Die vind ik fijner dan de gewone, de gewone ruiken ook sterker vind ik (geurtjes worden slecht geabsorbeerd)

2 maanden geleden

Reactie op shauny1ebaby

Zou evt een maatje groter al kunnen? Dat zou je dan nog kunnen proberen. Ve ...
Nee hij zit echt net in maat 4. Ik had nog 1 oude verpakking en die lekken niet, en de nieuwe dus wel. Ik ga de nieuwe verpakkingen terug brengen.

2 maanden geleden

Reactie op miskymisk

Heb je de pure&soft lijn ook geprobeerd? Die vind ik fijner dan de gewo ...
Nee want ook daar zijn de luiers veranderd en dat is het probleem helaas.

2 maanden geleden

Trekpleister!

2 maanden geleden

Jeetje, wat grappig. Wij willen juist van die oude af. Bij de nieuwere variant lekt onze dochter het minst door. Zelf hebben we ‘on-the-side’ ook pampers.

2 maanden geleden

Etos 😊

één maand geleden

Reactie op Annieke18

Etos 😊
Die vonden wij ook niet fijn! 😅

één maand geleden

wat een drama he, die nieuwe luiers van kruidvat! 😫 wij zijn nu over op rascal & friends. Bevallen heel goed!

één maand geleden

Van maat 3 hebben we nu twee pakken gehad: eentje met een drukker design met kleine konijntjes en een pak met twee verschillende varianten met een konijntje en nog iets van voor en achter. Welke zijn nu de oude en welke de nieuwe? Op het randje langs de benen na heb ik nog niet heel veel verschil gemerkt denk ik