20 Reacties

één maand geleden

Pff ja mijn dochtertje ook, nu gelukkig op zijn retour. Veel verschonen, veel sudocreme en schoonmaken met washandje met water ipv die wegwerpdoekjes hielp hier! Kreeg als tip van collega nog Bepanthem babyzalf, maar niet nodig geweest uiteindelijk. Sterkte, hopelijk snel beter

één maand geleden

Ik gebruik swaab zinc olie ☺️

één maand geleden

En na drogen vooral!

één maand geleden

Maizena erop doen dan broeit het minder in de luier, wel goed schoonmaken als je verschoont, werkt hier top, geleerd van oma omdat het bij mij als baby ook heel erg was!

één maand geleden

Ik gebruik de nappy balm van dskin

één maand geleden

Reactie op Evida1988

Ik gebruik swaab zinc olie ☺️
Deze inderdaad! Echt topspul!

één maand geleden

Wij zijn ook al weken bezig met die poepluiers. Dr Swaab Zinkolie en heilwol helpt hier het beste. Sudocreme werkte averechts.

één maand geleden

Hier ook veel poepluiers door tandjes. Wij doen vaak verschonen en gebruiken ook dr swaab zinkolie.

één maand geleden

Reactie op Tessebess

Deze inderdaad! Echt topspul!
Ja precies! ‘s avonds erop ‘s ochtends is het weg. Mijn zus haar baby had het zo erg en dit was ook het enige dat hielp

één maand geleden

Mijn schoonmoeder en vriend zweren bij deze crème voor van alles: crème bioforce van VSM https://www.deonlinedrogist.nl/drogist/a-vogel-bioforce-droge-huid-creme-30gr.htm?cross=0&pid=96215&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD0HzoqxYh0xoklUoYWlwl27Bwem6&gclid=CjwKCAjwjsi4BhB5EiwAFAL0YFJTExznXgUbW7h8L03G_J-SXqWPxk9gpCNjS1EikKJrQuSbh2TsARoCN6AQAvD_BwE En ik moet zeggen: geweldig spul. Voor die rode billetjes, maar ook smetplekken.

één maand geleden

Wij zweren hierbij! https://www.lookfantastic.nl/la-roche-posay-cicaplast-balm-b5-multi-purpose-repairing-balm-40ml/13938507.html?affil=thggpsad&switchcurrency=EUR&shippingcountry=NL&affil=thgppc&kwds=&thg_ppc_campaign=71700000119429689&adtype=pla&product_id=13938507&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD-fXiq9DQwa4b6ij6QUlVLc5YnaG&gclid=CjwKCAjwjsi4BhB5EiwAFAL0YCSCzUSH6PdPiM7zFLwfYS1FZlq2UZqx4ZFoVMF5IME-zDlTEoZpyRoCH4IQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

25 dagen geleden

Hier ookt, poept wel 10x op een dag en heel zuur/dun/slijmerig. Ik smeer iedere x een megadikke plamuurlaag sudo zodat er een barriere tussen zit en echt meteen verschonen zodra ze poept of ik het heb gemerkt. En soms even afwisselen met een laag bepanthen om de huid wat te herstellen. Maar er is denk ik geen gouden tip

25 dagen geleden

Reactie op TessM1997

Wij zweren hierbij! https://www.lookfantastic.nl/la-roche-posay-cicaplast-b ...
Smeer je deze ook op de luieruitslag? Deze hebben wij ook maar niet over nagedacht om dat op dr billetjes te smeren!

25 dagen geleden

Ik zweer bij inotyol zalf! Ik ben van België maar misschien hebben ze die in Nederland ook wel.

25 dagen geleden

Reactie op shauny1ebaby

Smeer je deze ook op de luieruitslag? Deze hebben wij ook maar niet over na ...
Jaaa! Werkt heel goed hier

25 dagen geleden

Een barnsteen enkelbandje misschien? Helpt bij tandjes, weet niet of het de poep beter maakt...

25 dagen geleden

Sheabutter

24 dagen geleden

Ik gebruik moedermelk. Werkt top! 🙏🏻

24 dagen geleden

Bepanthen, BV (als je dat geeft, heeft groot herstellend vermogen) en goed droog maken voor de luier weer dicht gaat. Aan de lucht toch beste. Beetje blazen kan ook verlichting geven

24 dagen geleden

Zo snel mogelijk na poepie luier verschonen. Schoonmaken met neutrale doekjes zoals pampers harmony of waterwipes en daarna goed droogdeppen met hydrofiele doek.