10 Reacties

één maand geleden

Durf niet te zeggen of dat slim is, longetjes enzo zijn wel nog teer. Heb je al eens physiomer baby gebruikt? Vind ik echt een wonderspray voor verkoudheid (ook de volwassen versie voor mezelf). Misschien het proberen waard?

één maand geleden

Ik heb het bij zowel deze baby als bij dochter vanaf 5 maanden gebruikt. Wel onder de voetjes en sokjes erover heen! Niet op de romp. Volgens CB was dit helemaal prima

één maand geleden

Ik heb Kalip’tus babybalsem besteld via bol, dit mag je gebruiken vanaf 1 maand. Ik denk overigens niet dat die 2 weken heel veel uitmaken, maar ben ook geen expert

één maand geleden

Ik heb het bij mn eerste dochter altijd onder de voetjes gesmeerd en sokjes aan gedaan. Dit omdat ze eczeem had en gevoelige luchtwegen, en door die luuf konden de luchtwegen nog meer dichtklappen zeg maar. Dus ik durfde het alleen onder de voetjes maar dat hielp al heel erg! Dus dat is misschien ook een optie. Ook had ik een luchtbevochtiger van geurwolkje met een speciale olie voor zieke kindjes en dat hielp ook goed

één maand geleden

Ui naast het bed hielp hier goed. En van die ampulletjes van otrivin. Dan kwam de snot echt los. Leuk vond hij het niet overigens. Luuf heb ik toen ook gekocht maar durfde niet te geven nog.

één maand geleden

Ik gebruik Luuf nu een paar dagen bij mijn baby van 5,5 maand. En heeft hem echt zo geholpen. Hij is wel echt een flinke baby daarom durfde ik het wel. Maar beetje smeren en alles ging meteen open. Hierdoor heeft hij makkelijker kunnen slapen en vooral drinken.

één maand geleden

Dankjewel allemaal na het smeren is het indd al stuk beter met de kleine man🙏🏼 en reageerde er goed op gelukkig😇

één maand geleden

Ik heb het ook gegeven, mijn baby was toen 5 maanden. Wel goed op hem gelet de eerste keer en een heel klein beetje gebruikt op de borst. Hierna borst en ruggetje 1dd ingesmeerd

één maand geleden

Hier gebruiken we het ook! Ze is strontverkouden en hierdoor slaapt ze heerlijk klokje rond. Dus zolang ze verkouden is blijven we smeren (niet teveel trouwens).