Mensen al eerder gebruik gemaakt van luuf die voor baby’s
Op de verpakking staat niet gebruiken onder 6maanden hij is 5,5 maand nu maar echt enorm verkouden en zout oplossing werkt niet pipetje voor snotjes is drama
Overleg gehad met cjg en we mogen het proberen maar als ik dan weer google is het slecht
Iemand anders het al gebruikt bij baby net onder 6 maandjes? En zo ja hoe brengen jullie het aan?
Heb het nu klein beetje op ze romper gesmeerd met shirt er over en slaapzakje
Durf niet te zeggen of dat slim is, longetjes enzo zijn wel nog teer. Heb je al eens physiomer baby gebruikt? Vind ik echt een wonderspray voor verkoudheid (ook de volwassen versie voor mezelf). Misschien het proberen waard?
Ik heb het bij zowel deze baby als bij dochter vanaf 5 maanden gebruikt. Wel onder de voetjes en sokjes erover heen! Niet op de romp. Volgens CB was dit helemaal prima
Ik heb Kalip’tus babybalsem besteld via bol, dit mag je gebruiken vanaf 1 maand. Ik denk overigens niet dat die 2 weken heel veel uitmaken, maar ben ook geen expert
Ik heb het bij mn eerste dochter altijd onder de voetjes gesmeerd en sokjes aan gedaan. Dit omdat ze eczeem had en gevoelige luchtwegen, en door die luuf konden de luchtwegen nog meer dichtklappen zeg maar. Dus ik durfde het alleen onder de voetjes maar dat hielp al heel erg! Dus dat is misschien ook een optie.
Ook had ik een luchtbevochtiger van geurwolkje met een speciale olie voor zieke kindjes en dat hielp ook goed
Ui naast het bed hielp hier goed. En van die ampulletjes van otrivin. Dan kwam de snot echt los. Leuk vond hij het niet overigens.
Luuf heb ik toen ook gekocht maar durfde niet te geven nog.
Ik gebruik Luuf nu een paar dagen bij mijn baby van 5,5 maand. En heeft hem echt zo geholpen. Hij is wel echt een flinke baby daarom durfde ik het wel. Maar beetje smeren en alles ging meteen open. Hierdoor heeft hij makkelijker kunnen slapen en vooral drinken.
Ik heb het ook gegeven, mijn baby was toen 5 maanden. Wel goed op hem gelet de eerste keer en een heel klein beetje gebruikt op de borst. Hierna borst en ruggetje 1dd ingesmeerd
Hier gebruiken we het ook! Ze is strontverkouden en hierdoor slaapt ze heerlijk klokje rond. Dus zolang ze verkouden is blijven we smeren (niet teveel trouwens).