39 Reacties

4 maanden geleden

Hier precies hetzelfde, vanavond de 68-80 slaapzak maar proberen want de ander is nu echt te klein 😅

4 maanden geleden

Ik heb een slaapzak 70 cm en vouw een deel van de slaapzak onder het matras. Het hoofd gedeelte is ook niet te groot dat m'n zoontje er door heen kan zakken.

4 maanden geleden

Reactie op Groby

Hier precies hetzelfde, vanavond de 68-80 slaapzak maar proberen want de an ...
Dan ben ik heel benieuwd hoe dat gaat! Was zelf ook al aan het denken om morgen maar naar de winkel te gaan.

4 maanden geleden

Reactie op XxNon

Ik heb een slaapzak 70 cm en vouw een deel van de slaapzak onder het matras ...
Mijn zoontje is 9 weken nu overigens

4 maanden geleden

Reactie op XxNon

Ik heb een slaapzak 70 cm en vouw een deel van de slaapzak onder het matras ...
Slim! Dat kan natuurlijk ook.

4 maanden geleden

Hier hetzelfde, hij lijkt net te kort. Toevallig vandaag grotere besteld, ik hoop dat ze daar prettiger in ligt

4 maanden geleden

Hier de grotere jn gebruik. Bij trappelen trok hij z'n slaapzak strak en dat voel je dan trekken in de schouders, dus de maat groter genomen. Bevalt top!

4 maanden geleden

Onze dochter zit in maat 62. Slaapzak draagt ze maat 68/74. Ze kan nu lekker met haar beentjes trappelen en rollen. Ze slaapt er heerlijk in😴🙋🏼‍♀️

4 maanden geleden

Reactie op Karin2377

Hier hetzelfde, hij lijkt net te kort. Toevallig vandaag grotere besteld, i ...
Ja ik nu ook net toch maar een grotere bestel nu ik zo alle reacties lees

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1095

Onze dochter zit in maat 62. Slaapzak draagt ze maat 68/74. Ze kan nu lekke ...
Goed om te horen! Ik heb toch ook maar een grotere besteld want mijn dochter is ook een echte trappelkont haha

4 maanden geleden

Reactie op Carapetita

Hier de grotere jn gebruik. Bij trappelen trok hij z'n slaapzak strak en da ...
Ja daar heb je wel een punt, is bij mijn dochter nu ook. Ook maar maat "70 cm" besteld num

4 maanden geleden

Wij gebruiken de pucka baby. Ze is de piep al door groeit en hebben nu de pucka baby van 3 tot 6 mnd

4 maanden geleden

Reactie op Mghvanmulken

Dan ben ik heel benieuwd hoe dat gaat! Was zelf ook al aan het denken om mo ...
Ze ligt nu net in bed met de grote slaapzak aan. Ze was gelijk vertrokken en bij ons beneden nog heerlijk getrappelt dus tot nu toe bevalt het helemaal prima. De mouwen zijn wel veel te lang, maar dat waren die van 50-62 ook nog 🙈 (ik heb die van de Hema)

4 maanden geleden

We hebben hier sinds een aantal weken ook al maat 70 en sommige nog iets groter. Hebben we gekregen en kleiner hadden we niet. Dekentjes schopte ze af dus toen dit maar geprobeerd. Werkt prima. Kledingmaat is 50/56

4 maanden geleden

Wij maken sinds 2 weken gebruik van een slaapzak maat 68/72 hij draagt normaal 62/68. Hij is zelf zo’n 65 cm lang en 2 maandjes oud. Hij lijkt het erg lekker te vinden. Is zo vertrokken😊 als het hoofdje maar niet door het gat kan stond bij de slaapzakjes als waarschuwing

4 maanden geleden

Welke kleding doen jullie je kindje aan in de slaapzak? En doe je er dan nog een dekentje bij over?

4 maanden geleden

Reactie op Meta83

Wij gebruiken de pucka baby. Ze is de piep al door groeit en hebben nu de p ...
Ah oké, ook de grotere in gebruik genomen dus

4 maanden geleden

Reactie op Groby

Ze ligt nu net in bed met de grote slaapzak aan. Ze was gelijk vertrokken e ...
Ideaal, dan zie je dus dat het zijn werk doet. Ik heb haar ook eentje gekocht van Meyco van 70 cm maar ze vond het heel raar dat het om haar beentjes hing (zachte zomerslaapzak) en raakte gefrustreerd bij het trappelen. Hier heel onrustig ingeslapen dus geen idee... mss morgen beter.

4 maanden geleden

Reactie op Marietjesan

Wij maken sinds 2 weken gebruik van een slaapzak maat 68/72 hij draagt norm ...
Super fijn dan als het zo goed werkt! Hier ook maar proberen

4 maanden geleden

Reactie op Hiep123

Welke kleding doen jullie je kindje aan in de slaapzak? En doe je er dan no ...
Afhankelijk van de temperatuur. Nu toevallig een zomerslaapzak en romper met lange mouwen. Vorige week tijdens de warme dagen een romper zonder mouwen. Wel de slaapzak voor de geborgenheid.