39 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Hiep123
Welke kleding doen jullie je kindje aan in de slaapzak? En doe je er dan no ...
Toen het zo heet was alleen een luier en slaapzak tog 0,5. Nu een romper met lange mouwen en slaapzak tog 0.5. Mijn zoontje heeft het gauw te heet
4 maanden geleden
Reactie op Groby
Ik hoop dat het beter gaat! Het is natuurlijk ook nieuw voor haar, hopelijk ...
Precies, zal wel goedkomen!
4 maanden geleden
Toevallig gisteren een paar slaapzakken gehaald voor de zomer en de koude dagen. Mijn zoontje draagt momenteel maat 56/62, ik heb de slaapzakken van Meyco gekocht in de maar 70 zodat mn zoontje toch nog kan trappelen.. hij ligt namelijk niet stil totdat hij in slaap valt. Ben brnieuwd, vandaag voor t eerst testen vanavond!
4 maanden geleden
Reactie op tocaqq
Toevallig gisteren een paar slaapzakken gehaald voor de zomer en de koude d ...
Ik heb ook een zachte van Meyco, maat 70. 2 dagen geleden getest en bij mijn dochter een groot drama haha. Ze trappelt veel en door de lengte raakte de slaapzak helemaal rond haar beentjes verstrengeld.... miskoop nummer 2. Als iemand nog een goede tip heeft qua slaapzak type of merk graag haha
4 maanden geleden
Ik ben heel erg tevreden met de puckababy slaapzak. Is makkelijk met drukknopjes in lengte verstelbaar. Gebruiken heb al vanaf net na de geboorte, nu met maat 62 en kan ook nog wel even mee. Als ze er uit gegroeid is gaan we weer voor puckababy
4 maanden geleden
Wij gebruiken sinds 2 weken onderstaand slaapzakje in maat 70.
Onze kleine is nu precies 12 weken en draagt
maat 56-62.
Hij vind een dekentje maar niks en trapte deze steeds weg. In het slaapzakje kan hij toch nog wat trappelen maar krijgt hij ‘s nachts geen kou.
Wij vinden het een fijne slaapzak 🙂
https://www.baby-dump.nl/catalog/product/view/id/535328/?maat=15215
4 maanden geleden
Reactie op MIFG
Wij gebruiken sinds 2 weken onderstaand slaapzakje in maat 70.
Onze kleine ...
Ziet er goed uit ja!
4 maanden geleden
Reactie op cestlavie
En als je hem iets opknoopt voor wat minder ruimte?
Dat is een goeie, die kan ik nog eens proberen!
4 maanden geleden
Reactie op angelic93
Oh ja het slaapzakken dilemma! Hier begint de hema slaapzak 56-62 echt te k ...
Ik wist niet dat de Action slaapzakken had haha. Heb je de slaapzak al uitgeprobeerd? Dat is geen geld als het een fijne is voor je kindje.
4 maanden geleden
Reactie op Mghvanmulken
Ik wist niet dat de Action slaapzakken had haha. Heb je de slaapzak al uitg ...
Wist ik ook niet, maar zag de tip voorbij komen hier op het forum, zijn er blijkbaar af en toe en zijn snel uitverkocht. Ze zijn echt hartstikke prima hoor! Alleen de hoofdopening is wat te groot, die heb ik zelf met naald en draad iets vastgezet zodat ik rustiger slaap ‘s nachts. 🤪
https://www.action.com/nl-nl/p/2559691/hoodadoo-babyslaapzak/
4 maanden geleden
Reactie op angelic93
Wist ik ook niet, maar zag de tip voorbij komen hier op het forum, zijn er ...
Thx voor de tip! Haha begrijpelijk ja!
4 maanden geleden
Reactie op elise17
Het merk Lodger is heel erg fijn, smalle slaapzakken die ook goed sluiten o ...
Ik wist niet dat ze ook slaapzakken hadden, ken ze wel van warme spullen voor onze ski vakantie, thx!