9 Reacties

4 maanden geleden

Ik volg! Volgens mij wel maar mag je het betaald verlof niet meenemen..

4 maanden geleden

Ja, alleen als je ergens anders gaat werken vervallen wel de uren die je al verbruikt hebt bij je vorige werkgever . Je krijgt niet alles weer opnieuw

4 maanden geleden

Ik heb er ook voor gekozen om al het betaalde verlof ineens op te nemen voor jet geval ik een andere baan vind

4 maanden geleden

Reactie op kiroet30

Ja, alleen als je ergens anders gaat werken vervallen wel de uren die je al ...
Ik dacht dat je helemaal niet mee kan nemen. Dus ook de uren die je nog niet gebruikt hebt. Dat is omdat het uwv niet controleert hoeveel je bij werkgever 1 opgenomen hebt en hoeveel er nog over zou zijn voor werkgever 2.

4 maanden geleden

Reactie op mila12345678

Ik dacht dat je helemaal niet mee kan nemen. Dus ook de uren die je nog nie ...
Oh dat zou TS dan even moeten uitzoeken. Bij mij op t werk vragen ze er expliciet naar of én hoeveel uur je bij een andere werkgever hebt ingezet. Maar dat is misschien meer vanuit het perspectief eigen verantwoordelijkheid

4 maanden geleden

Reactie op kiroet30

Oh dat zou TS dan even moeten uitzoeken. Bij mij op t werk vragen ze er exp ...
Ja erg belangrijk, zonde als je denkt nog de helft op ver te hebben en er bij de nieuwe werkgever pas achterkomt dat je helemaal niets meer kan krijgen.

4 maanden geleden

In sommige gevallen als je binnen de 6 maanden vanaf de start datum van het verlof stopt moet je alles terug betalen. Check dat ook even 😉

4 maanden geleden

Reactie op mila12345678

Ik dacht dat je helemaal niet mee kan nemen. Dus ook de uren die je nog nie ...
De ongebruikte uren mogen wel mee genomen worden naar een andere werkgever. Ik kreeg na de eerste aanvraag uitbetaling (oude werkgever nog) netjes een brief van UWV waarin stond voor hoeveel weken de uitbetaling was. Hiermee kon ik bij nieuwe werkgever aantonen hoeveel uren/weken ik nog recht op had

4 maanden geleden

Volg!