14 Reacties
2 jaar geleden
Heel herkenbaar. Wij hebben nu beide de app Kinder gedownload en hopelijk komen we zo op een leuke naam voor beide uit.
Je geeft onafhankelijk van elkaar aan of je een naam leuk vind of niet en de app geeft aan als er een match is tussen beide
2 jaar geleden
Oh wat een leuke namen heb je geopperd!
Wij hebben een Mats!
Je hebt nog gelukkig nog even. Haha.
Je man lijkt misschien van wat Engelsere namen te houden. Wellicht is Morris of Milan iets?
Je zou de app Kinder kunnen downloaden. Die kun je aan elkaar koppelen en dan kun je namen swipen.
2 jaar geleden
Mijn man en ik hadden bij mijn zoontje precies hetzelfde😅
Ik vind namen met een amerikaanse tint heel leuk en mijn man houd meer van ouderwetse namen.
Uiteindelijk is het vince geworden.
Nu met de tweede precies hetzelfde probleem😅 we weten natuurlijk nog niet wat het wordt, maar een jongensnaam gaat zo moeilijk worden!
2 jaar geleden
Wij vonden het bij de eerste ook lastig! Zijn toen op Joe uitgekomen 🥰 een meisjesnaam staat al 3 jaar vast en een jongensnaam zijn we inmiddels ook alweer uit. Maar die houd ik nog even voor me 😬
2 jaar geleden
I'm het verlengde van John/Jack, misschien Joey?
En de Kinder app die hier al genoemd werd was voor ons ook een succes!
2 jaar geleden
Mijn man was bij onze zoon helemaal weg van de naam Kick. En ik vond die naam dan weer niets. Al mijn opties werden afgeschoten, omdat hij Kick toch leuker vond. Bij maand 7 ben ik duidelijk geweest: "Kick is voor mij echt geen optie, tijd om samen alternatieven te gaan zoeken en niet meer met Kick te vergelijken". Ik ben toen namen gaan zoeken die lijken op Kick, kort en stoer met een sterke klank. Het is Kobe geworden 😉
2 jaar geleden
Klinkt heel plat om het zo te zeggen maar: maak je geen zorgen, jullie hebben tijd zat. Bij mijn dochter werden ook ALLE ideeën afgeschoten. Ik heb het gelaten en toen ik 7 maanden zwanger was kwam hij heel spontaan met XOÉ aanzetten en dat is het geworden 😉
2 jaar geleden
Dank voor alle reacties!! We hebben inderdaad nog even de tijd.. man houdt idd van Engelse en Amerikaanse namen, hij vindt James, Oliver bijv. Leuke namen, grappig genoeg komt nu mijn kieskeurigheid naar boven 😅 ons eerste zoontje heet Owen! We zitten nu te denken toch aan Finn of Finley, maar ook Vigo
2 jaar geleden
Hoi! Ik had hetzelfde probleem met mijn partner. Afgelopen vrijdag was ik bij de lokale kringloop en daar heb ik het “van Dale voornamen boek” gevonden. Super leuk boek! En gek genoeg hadden we binnen een uurtje een naam gevonden die we beide prachtig vonden en nog niet kenden. Wellicht is dat nog een idee voor je ☺️
2 jaar geleden
Reactie op Pommes
Hoi! Ik had hetzelfde probleem met mijn partner. Afgelopen vrijdag was ik b ...
Aah leuk idee! Ik ben benieuwd 😁