16 Reacties
3 maanden geleden
Jeetje wat naar! Dat gehuil naast je is zo frustrerend he. Dan blijf je vanzelf liever thuis
Onze kleine ligt het enorm aan het tijdstip. Net na een voeding gaat het beste, maar hij slaapt niet in de auto dus dan word hij moe en gaat alsnog heel hard huilen. Ik ga ook niet graag verder weg en plan het weggaan echt om zijn fles en dutjes heen zodat het zo gunstig mogelijk is.
Er zijn ook vaste babystoelen voor in de auto. Misschien is dat wat? Iets wat anders zit.
3 maanden geleden
Ons zoontje kon ik in het begin ook niet in de maxi-cosi vervoeren zonder krijsen. Ook niet echt een reden kunnen vinden, behalve dat ik denk dat hij de houding niet prettig vond. Ik ging inderdaad zo weinig mogelijk met hem in de auto op pad en het is uiteindelijk vanzelf goed gekomen toen hij wat ouder werd.
3 maanden geleden
Reactie op LWW
Maxi cosi assixfix. Auto stoel waar ze vanaf 4 maanden in mogen.
Dat wilde ik ook tippen. Ga versneld naar een grotere stoel.
En de axisfix kan ik ook aanraden!
3 maanden geleden
Ik heb het al eens eerder gedeeld, maar het kan dus ook zijn dat de luier " te strak " zit waardoor je kindje oncomfortabel zit in de stoel omdat de luier duwt. Wellicht het proberen waard om deze een keer, voor je weg gaat, wat losser te doen voordat je nieuwe stoel aanschaft 🤗
3 maanden geleden
Britax roomer swivvel is echt een aanrader hier! Kost wel bijna 500 euro maar kan je gebruiken tot 7 jaar😨 onze baby slaapt er heerlijk in ! Is 360 graden en een ligstand, kussentje is heerlijk zacht
3 maanden geleden
Maxi Cosi mica eco pro is een aanrader, mogen ze vanaf de geboorte in en kan heel plat. Wel echt Eco pro model (duurste) nemen. Andere Mica modellen gaan niet zo plat.
3 maanden geleden
Maar je kunt nu toch de bak van de kinderwagen gebruiken? Dan hoef je toch niet te wachten tot ze kan zitten voordat je de deur uit kan?
3 maanden geleden
Reactie op Jootje91
Ik lees dat je snel hoopt dat ze ij de buggy kan. En in de wandelwagen in d ...
Ik heb nooit een ligbak gehad. Ze vond t als baby ook nooit leuk om op de rug te liggen ivm reflux. Nu vindt ze t minder erg, maar ze is heel nieuwsgierig dus ze wilt graag rondkijken. In de ligbak gaat dat al helemaal niet🤣
3 maanden geleden
Reactie op Mama.saspro
Maar je kunt nu toch de bak van de kinderwagen gebruiken? Dan hoef je toch ...
Liggen vindt ze nooooooog erger dan half liggen haha. Mijn dochter is zo nieuwsgierig. Vandaar dat ze de draagzak zo fijn vindt want dan kan ze links en rechts kijken.
3 maanden geleden
Reactie op Saarrie1012
Liggen vindt ze nooooooog erger dan half liggen haha. Mijn dochter is zo ni ...
Haha, zo saaai die bak😉
Ik heb de wagen van joolz. Kan ik de bak een stuk open ritsen voor ventilatie. Zit dan soort van gaas. Met dit weer altijd open. Dus ze ligt dan heerlijk opzij te kijken naar wat er langs komt. Weet wel dat mijn zoontje er ook niet dol op was.
3 maanden geleden
Bij mij ging ze na een tijdje ook huilen en toen idd de verkleiner eruit gehaald en was het over. Ze had daarna wel paar keer dat ze eventjes kort huilde in de auto maar daarna viel ze eigenlijk elke keer in slaap en nu vindt ze de auto meer dan geweldig. Misschien toch keer een rondje weer proberen? Dicht bij huis blijven zodat je haar snel kunt troosten en evt snel terug bent?