7 Reacties

2 maanden geleden

Ja, mijn zoon van 15/04 drinkt al een maand 5 flessen van 210+7. Hij weegt rond de 7,5 kilo

2 maanden geleden

Reactie op merf

Ja, mijn zoon van 15/04 drinkt al een maand 5 flessen van 210+7. Hij weegt ...
Ik heb van het consultatiebureau begrepen dat ze maximaal 1liter flesvoeding mogen en maximaal 30 schepjes. Is dit bij jullie niet zo?

2 maanden geleden

Reactie op Pcosmeid

Ik heb van het consultatiebureau begrepen dat ze maximaal 1liter flesvoedin ...
Ja volgens mij ook maar met 5 flessen 7 schepjes (5x7) kom je toch op 35 schepjes?..

2 maanden geleden

Mijn dochter drinkt 6×180 en dat was prima volgens cb 😊 die 1L is niet altijd een harde grens, maar ze moeten iets als maximaal noemen. Net als een houdbaarheidsdatum. Vaak is 1-2 dagen erover (soms zelfs langer) geen probleem, maar er moet een datum op staan.

2 maanden geleden

Hier ook! Ons zoontje is bijna 5 maanden en drinkt ook al ruim een maand 4 flessen van 210+7 scheppen en gaat hier heel goed op. Heb ik gedaan in overleg met consultatiebureau en zij adviseerden het ook omdat hij na zijn flessen van 180+6 echt nog meer behoefte had.

2 maanden geleden

Hier ook hoor. Ons zoontje bijna 4 maanden drinkt alle flessen 210 en slaapt daardoor de nachten door. Ik denk dat hij rond de 7KG weegt.

2 maanden geleden

Nee, 5x150 + 5 schepjes en slapen van ongeveer half negen tot 8 uur met droomvoeding rond 22.30.