9 Reacties

2 maanden geleden

Hier ook last van, denk sprongetje/slaapregressje. Als het elk kwartier ong. gebeurd dan zouden we haar naast ons leggen maar ze komt tot nu toe ongeveer: 00/1/ 3/4/5 voor speen en daarna wilt ze fles ergens tussen 5 en 7

2 maanden geleden

Reactie op melisz1993

Hier ook last van, denk sprongetje/slaapregressje. Als het elk kwartier ong ...
Owja tussen 5 en 7 heeft ze overduidelijk trek bij ons want dan gaat het luchtalarm af zeg maar.. maar die andere tijdens wilt ze gewoon speen omdat ze daarna gelijk weer in slaap valt en dan na haar eerste ochtend fles slaapt ze ook weer

2 maanden geleden

Zou goed slaapregressie of sprongetje kunnen zijn Kleine man kwam hier ook echt vaak in de nacht en niet voor voeding maar gewoon even wakker. Vaak valt hij nu vanzelf weer in slaap als hij snachs een keer wakker wordt.

2 maanden geleden

Reactie op Knuffeldoekje

Zou goed slaapregressie of sprongetje kunnen zijn Kleine man kwam hier ook ...
Voorheen viel ze inderdaad ook zelf in slaap als ze eens wakker kwam. Hoelang duurde die periode van jullie en hoe oud is je zoontje nu?

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Sliep eerst een aantal weken de klok netjes rond. Nu sinds 4 dagen wordt hij ieder uur wakker en is erg druk in zijn bedje. Geven wel een voeding als hij hier snachts om vraagt. Ik denk dat dit bij de welbekende '4 maanden slaapregressie' hoort. 🤷‍♀️ Overdag slaapt hij ook barslecht maar dit heeft die tot nu toe uberhaupt nog niet goed gedaan🙊

2 maanden geleden

Reactie op brittv97

Hier precies hetzelfde. Sliep eerst een aantal weken de klok netjes rond. N ...
Grote kans dat het hierna overdag veel beter gaat Zo was het hier iig. Ineens lange dutjes. Nu zijn we weer terug bij af haha. Door zijn tandjes, of weet ik het wat. Tot 15.30 zijn het 45 minuten dutjes en dan ineens een lange dut weer

2 maanden geleden

Reactie op MD25

Voorheen viel ze inderdaad ook zelf in slaap als ze eens wakker kwam. Hoela ...
Ik denk een week of 3 met beroerde nachten. Hij is nu 19 weken.

2 maanden geleden

Reactie op Knuffeldoekje

Grote kans dat het hierna overdag veel beter gaat Zo was het hier iig. Inee ...
I hope so!! Och die tandjes ja.. Zielig.. Maar ook dat is weer een fase denk ik dan😇

2 maanden geleden

Hier hebben we precies deze fase ook nét achter de rug! (20 weken) Hele heftige weken vond ik het. Is echt deel van de slaapregressie. Nu is het hooguit 1 of 2 keer even speentje geven, maar slaapt ze verder wel van 22.00 uur tot 07.30/08.00 uur. Dus 't is de drama waard 😉