8 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou altijd bellen, ik heb ook ooit gebeld om minimale druppeltjes bloed en mocht meteen een echo, op zaterdag ☺️ gun jezelf die gerust stelling + daar zijn ze voor 🫂

2 jaar geleden

Ben zelf 14+6 en heb zelf af en toe wel last van steken/krampen. Alhoewel ze heel kort aanhouden en precies op de plek van de baarmoeder. Aangezien de basis van het kindje af is en de baby vanaf nu alleen maar gaat groeien, moet de baarmoeder natuurlijk ook mee groeien dus niet bepaald heel gek. In jouw geval , zou ik het wellicht toch even vragen. Beter een keer te veel “onnodig” gevraagd dan een keer te weinig. Overigens zijn ze daar ook voor.

2 jaar geleden

Jullie hebben gelijk, dankjewel! Ik zal ze even bellen voor advies.

2 jaar geleden

Ik herken je ‘klachten’! Ik had dit heel erg rond de 13 weken, precies wat jij omschrijft. De verloskundige zei tegen mij dat het inderdaad groeipijn is. Wat opzich ook niet gek is als je kijkt naar wat voor groeispeurt het maakt!🙈 Maar ondanks dat maakt het toch onzeker. Dus beter bellen en checken ipv in ongerustheid zitten 😊

2 jaar geleden

Ik heb het ook. Merk nu met 14 weken dat het vaker voorkomt en wat langer aanhoud de pijn. Maar echt zeurende menstruatie pijn. Ik denk ook echt dat het komt doordat de baarmoeder groeit.

2 jaar geleden

Fijn om te lezen dat ik niet alleen ben, hoe naar ik het ook voor jullie vind... 🌸

2 jaar geleden

Reactie op Joan2828

Fijn om te lezen dat ik niet alleen ben, hoe naar ik het ook voor jullie vi ...
😆 bedankt voor je medeleven haha

2 jaar geleden

Ik heb er ook last van.. soms een hele dag. Nu 14+3