9 Reacties

4 maanden geleden

Heb precies het zelfde, toevallig een keizersnee gehad? Ik wel helaas weet ik verder ook niks. Hopelijk is het indd tijdelijk. Ik heb wel een keizersnede gehad.

4 maanden geleden

Reactie op nancytk

Heb precies het zelfde, toevallig een keizersnee gehad? Ik wel helaas weet ...
Nee ik geen keizersnede gehad

4 maanden geleden

Ik had voor mijn zwangerschap heel erg last bij de 1e dag. Ik slik Aleve Feminax voor 1 dag. Dat helpt enorm. En na mijn 3e bevalling had ik onwijs last van nawëen. Paracetamol hielp niet en mocht toen ook Aleve Feminax slippen. Hier zit Naproxen in. Alleen sommige vrouwen zijn daar allergisch voor.

4 maanden geleden

Ik had dit na mijn eerste ook en nu dus juist compleet pijnvrij. Overigens hield het toen na 5x menstruatie op.

4 maanden geleden

Reactie op MBBB.

Ik had dit na mijn eerste ook en nu dus juist compleet pijnvrij. Overigens ...
Dit geeft hoopt, hopelijk stopt het bij mij ook na een aantal menstruaties 🤞🏼

4 maanden geleden

Reactie op nancytk

Heb precies het zelfde, toevallig een keizersnee gehad? Ik wel helaas weet ...
Ik heb ook een keizersnee gehad en veel pijn nu bij mn menstruatie. Ik heb ook al zo’n 2 weken last van dat mn litteken weer schrijnt. Heb jij hier ook wel is last van?

4 maanden geleden

Reactie op kdb1997

Ik heb ook een keizersnee gehad en veel pijn nu bij mn menstruatie. Ik heb ...
Nee ik heb behalve de menstruatie klachten verder geen last van m’n litteken of iets, als je het niet vertrouwt zou ik even de huisarts de naar laten kijken.🥹

4 maanden geleden

Reactie op nancytk

Nee ik heb behalve de menstruatie klachten verder geen last van m’n litteke ...
Ja is verder niks aan te zien, voel het alleen 😅 had inderdaad al een berichtje naar m gestuurd, hij zei dat de zenuwen misschien weer aan het herstellen zijn ofzo

4 maanden geleden

Reactie op kdb1997

Ja is verder niks aan te zien, voel het alleen 😅 had inderdaad al een beri ...
Oohja dat zou kunnen, ik heb dit niet met m’n keizersnee. Maar heb jaren terug een grote rug operatie gehad. Nu je dit zo zegt, ze zijden dat toen de kans was dat ik niks meer ging voelen daar omdat die zenuwen door gesneden waren maar de een kleine kans was dat het herstelde. Op een klein gedeelte van me rug is het indd hersteld en dat voelde toen ook zo raar.