5 Reacties
6 dagen geleden
Naar he! :( Bij mij was de eerste menstruatie ook extreem heftig. Mensen om me heen zeiden dat het normaal was want dat hadden ze ook. Helaas werden de menstruaties daarna er niet veel beter op. Ik heb zo ontzettend veel last, wat jij zegt ook voor de zwangerschap was het nooit zi pijnlijk. Ik kan de eerste twee dagen gewoon niks, veel bloedverlies moet constant mn tampon of maandverband vervangen. Veel naar toilet moeten gaan en voelt alsof ik steeds mini weeën heb. Moet er wel bij zeggen dat ik met een spoedkeizersnede ben bevallen, weet niet of dat nog invloed heeft!
5 dagen geleden
Had je voor de zwangerschap ook veel last van je menstruaties?
Ik zou je gewoon ziek melden, en je eens laten nakijken voor endometriose. Na een zwangerschap kunnen de klachten verergen..
5 dagen geleden
Niet meer last, maar ik voel volgens mij nu wel de eisprong. Heb ik nooit eerder gehad
4 dagen geleden
Ik had dit juist al die jaren vóór mijn zwangerschap en erna nooit meer zo veel pijn gehad. Ik had het nagevraagd in het ziekenhuis en daar zeiden ze dat het ook een soort hormoonkwestie zou kunnen zijn. Een beetje een half verhaal, want ik weet de details niet meer, sorry. Maar daar zou je nog wel eens naar kunnen kijken, of je hormonen in balans zijn.