20 Reacties
茅茅n maand geleden
Nutrilon, mijn zoontje is bijna 6 maanden, als nr 1 op is ga ik overstappen op nr 2! :)
茅茅n maand geleden
Kruidvat, als mijn voorraadje nu op is gaan we ook over op 2. Maar ik stap niet over naar een 3 oid
茅茅n maand geleden
Reactie op Mendev
Wij gebruiken Bon Bebe. Ons laatste pak van 1 is bijna op en dan gaan we ov ...
Ik ben nieuwsgierig waarom je kindje op de opvang een ander merk krijgt? Krijgen alle kindjes daar hetzelfde of om een andere reden?
茅茅n maand geleden
Reactie op Awneksjteer
Ik ben nieuwsgierig waarom je kindje op de opvang een ander merk krijgt? Kr ...
Nee ze hebben er best veel verschillende merken, maar geen Bon Bebe. Toen hebben we gekeken hoe hij zou reageren op Hero op de opvang en thuis bon Bebe, en dat ging super goed! Nooit problemen gehad.
Onze oudste kreeg ook 2 verschillende merken. We begonnen op de opvang en thuis met Hero en toen rond 16 weken thuis overgestapt op bon Bebe. Vergeten door te geven op de opvang en ook bij haar nooit problemen gehad.
茅茅n maand geleden
Reactie op Mendev
Nee ze hebben er best veel verschillende merken, maar geen Bon Bebe. Toen h ...
Aaah ik dacht dat je zelf de voeding moest aanleveren op de opvang, vandaar mijn vraag
茅茅n maand geleden
Is er niet een filmpje van keuringsdienst van waarde dat er een onderzoek is geweest dat je eigenlijk het beste gewoon nummer 1 kunt blijven gebruiken? Nr 2 etc word er vaak meer suiker toegevoegd en minder vitaminen en mineralen.
Ik ga het overleggen met CB, maar anders blijf ik bij nummer 1.
茅茅n maand geleden
Reactie op Robyn94
Is er niet een filmpje van keuringsdienst van waarde dat er een onderzoek i ...
Dit heb ik bij mn eerste toen indd ook aangekaart bij het cb. Ze gaven aan dat het bij de 2 nog niet zo is en ze deze toch wel adviseren, maar de opvolgende zijn eigk niet nodig en daar wordt indd snel suiker etc aan toegevoegd
茅茅n maand geleden
Ze krijg maar 1 x poedermelk per dag en dat is op de opvang nutrilon en thuis AH bio. Ik dacht eigenlijk wel bij 1 te blijven voorlopig
茅茅n maand geleden
Hii ik gebruik Kruidvat merk, nu begonnen met nummer 2 en ze doet het hartstikke goed op 鈽猴笍馃嵓
茅茅n maand geleden
Reactie op Robyn94
Is er niet een filmpje van keuringsdienst van waarde dat er een onderzoek i ...
Ja klopt, dat filmpje ken ik ook. Alleen ging het over de vervolgpakken na nummer 2. Tussen 1 en 2 zit wel wat verschil, in 2 zit iets meer ijzer en calcium uit mijn hoofd.
茅茅n maand geleden
Reactie op Kaneelijs
Ja klopt, dat filmpje ken ik ook. Alleen ging het over de vervolgpakken na ...
Precies, in de aflevering wordt idd aangegeven dat nummer 2 nog net even een samenstelling heeft die even iets meer past bij de behoefte van een baby van >6 maanden (vooral handig als de hapjes nog niet zo goed gaan). Al ontloopt het elkaar ook weer niet heel veel. Als ik op ons pak kijk dan zit er bij veel vitaminen en mineralen net iets meer in en suiker juist minder.
Overstappen naar nummer 3 is dan weer totaal onnodig en vooral marketing + extra suikers zodat je langer opvolgmelk blijft geven.
茅茅n maand geleden
Reactie op bbeyz
mag ik vragen waarom vele niet overstappen naar nr 2? 馃 is het vanwege ing ...
Ik heb dit bij mijn vorige kindje in overleg met onze kinderarts en lactatiekundige toen niet gedaan. Zij waren van mening dat nummer 1 bij een kindje wat vanaf 6 maanden ook vast voedsel gaat eten, hoe minimaal ook nog, gewoon prima was qua samenstelling.