9 Reacties

6 dagen geleden

Wat n lieve foto ♡

6 dagen geleden

🥰 Onze zoon van 5 maanden slaapt ook met een knuffel. Wel dan zo’n klein knuffeldoekje, maar deze ligt soms ook helemaal tegen z’n gezichtje aan. Vond dit eerst ook spannend, paar keer gaan kijken en z’n neusje lag altijd vrij. Dus wij laten het nu zo.

5 dagen geleden

Mijn dochtertje van 4,5e maand slaapt ook met een knuffeltje. Soms legt ze hem helemaal op haar hoofd neer… Het gaat bij ons altijd goed

5 dagen geleden

Hier slaapt ze ook altijd met haar knuffeltje. Trekt die soms helemaal over haar gezicht om in slaap te kunnen vallen maar neemt die precies zelf weg eens ze slaapt. Soms bleef die ook wel eens liggen en ging ik kijken maar haar neusje was steeds vrij. Hier is ze 4,5 maanden en heeft die knuffel nu al een maand echt nodig om te kunnen inslapen.

5 dagen geleden

Ik heb de mooniebeer vastgemaakt aan het bed!

5 dagen geleden

Omg wat zoet die foto

5 dagen geleden

Mijn dochtertje slaapt ook met knuffeldoekje en drukt die helemaal in haar gezicht bij het in slaap vallen. Vond het doodeng eerst, maar het gaat altijd goed.

5 dagen geleden

Onze dochter moet iets te friemelen hebben. Het liefst haar grote konijn van happy horse. Ze trekt hem over haar gezicht en kroelt met de oren. Ontzettend spannend. Als ik zie dat hij op haar ligt dan haal ik hem er wel af. Maar ik ga niet in de nacht wakker blijven om het steeds te controleren. We proberen om haar te laten slapen met haar knuffel doekje van happy horse, die zijn een stuk kleiner en valt vanzelf meestal van haar hoofd af.

5 dagen geleden

Onze meid slaapt ook met een knuffel van happy horse, ze moet iets te friemelen/voelen hebben.