21 Reacties

3 maanden geleden

Mijn zoontje heeft zelf zijn speen vastgepakt en in zn mond gestopt 馃ス 12 weken.

3 maanden geleden

Reactie op tatjanaanjnjic

Mijn zoontje heeft zelf zijn speen vastgepakt en in zn mond gestopt 馃ス 12 w ...
Dat is nog eens handig 馃榿

3 maanden geleden

Morgen 13 weken en pakt nu elke keer zijn kapitein Kalamari vast. Ook heeft hij echt al van die mini buik lachjes als ik hem kietel 馃┑馃ス

3 maanden geleden

Bijna 13 weken 馃グ

3 maanden geleden

Mijn meisje is nu bijna 11 weken oud en vorige week is ze voor het eerst van haar buik terug gerold naar haar rug 馃槏 Vandaag pakte ze voor het eerst speeltjes vast 馃ス

3 maanden geleden

Morgen 11 weken en brabbelt er op los 馃グ馃グ

3 maanden geleden

Knuffeltjes, rammelaars, doekjes, de babygym speeltjes; alles wordt vastgepakt tegenwoordig 馃ス morgen precies 3 maanden oud

3 maanden geleden

Omgerold met 8 weken en nu schaterlachen 馃ス馃ス

3 maanden geleden

Oefenen jullie het omrollen? Zo ja, hoe? Doet ze dit nu helemaal uit zichzelf?

3 maanden geleden

Nog een mijlpaal! Vandaag 3 maanden en omgerold van buik naar rug 馃ス馃┑

3 maanden geleden

Reactie op AL96

Oefenen jullie het omrollen? Zo ja, hoe? Doet ze dit nu helemaal uit zichze ...
Ik ben begonnen met buik naar rug, want dat is het gemakkelijkst. Wanneer in buik ligging leg je 1 armpje meer gestrekt naar voren zodat je kindje gemakkelijker die kant op kan rollen. Anders zit het armpje in de weg. Dan leg je aan die kant ook een leuk speeltje neer als je kindje daar al aandacht voor heeft. In het begin hielp ik m nog even een zetje, maar al heel snel deed hij het zelf ineens! Maar onthoud ook dat elk kindje anders is, dus de ene kan het sneller dan de ander.

3 maanden geleden

Onze dochter is over 2 daagjes ook 3 maanden, maar hier nog geen teken van omrollen. Moet ik dit afwachten of zelf beginnen stimuleren?

3 maanden geleden

Reactie op molOfOneBoy

Onze dochter is over 2 daagjes ook 3 maanden, maar hier nog geen teken van ...
Hier ook nog niet hoor. Ze beginnen wel zodra ze er klaar voor zijn, denk ik maar 鈽猴笍

3 maanden geleden

Reactie op molOfOneBoy

Onze dochter is over 2 daagjes ook 3 maanden, maar hier nog geen teken van ...
Dat hoeven ze ook nog helemaal niet te kunnen hoor. En ieder kindje houd zijn eigen tempo aan wat gewoon helemaal prima is. 馃槈

3 maanden geleden

Reactie op AL96

Oefenen jullie het omrollen? Zo ja, hoe? Doet ze dit nu helemaal uit zichze ...
Ik heb het omrollen noet geoefend. Dit deet ze gewoon zelf. Dus kan wel maar hoeft niet perse. Op de buik laten liggen blijkt er goed voor te zijn zeggen ze bij onze consultatiebureau

3 maanden geleden

Niet persee geoefend. Maar ze lag al een tijdje op der zij..we deden wel wel wat tummy time. Afgelopen weekend rolde ze ineens op haar buik. En nu is er geen houden aan.馃ぃ Je legt haar op de rug in de box en je draait je om en daar ligt ze alweer. En ze maakt ook steeds meer geluid bij het lachen. En ze begint ook te "kauwen" op mijn vinger.. dus ook maar tijd voor bijtringen.

3 maanden geleden

Vandaag omgerold van rug naar buik. Rollen van buik naar rug deed hij al sinds week 8. Maar nu dus ook andersom. Vanavond stoppen met inbakeren 馃槶

3 maanden geleden

Vannacht voor het eerst goed geslapen met een gewone slaapzak i.p.v. ingebakerd 馃コ Had ik al even geleden willen oefenen, maar toen waren we zoekende ivm koemelkallergie. Nu er weer rust is toch maar weer eens geprobeerd en het ging topppp馃コ馃コ

3 maanden geleden

Hier afgelopen nacht voor het eerst geslapen zonder mouwtjes (Love to dream Swaddle) dus niet meer ingebakerd! 馃 Werd ook wel tijd, want hij wordt steeds bewegelijker en gaat nu beginnen met draaien! Eerst afgebouwd met eerst alleen de ene mouw en daarna alleen de andere mouw eraf, ging helemaal prima. Ik moest er meer aan wennen met terugleggen na het voeden, want ineens hingen er nog 2 armen bij te zwaaien 馃槤 Sinds vrijdag pakt hij het speendoekje om op de kant van zijn speen te kauwen. Niet om de speen te gebruiken zoals het hoort, want daar doet hij niet aan 馃槄

25 dagen geleden

Kunnen wij dit als eerste doorkomende tandje beschouwen?