229 Reacties

10 maanden geleden

Gefeliciteerd allen. Na deze ervaring is het jullie allen gegund! ❤️ Ik voel me hier niet door gekwetst hoor. Misschien een klein tikje jaloers maar ik hoop dat ik begin volgend jaar ook zulk nieuws hier kan delen! Bij mij is op 5 dec de laatste miskraam rest verwijderd via een hysteroscopie. Het was een versteend stukje placenta maar er liep nog wel een adertje heen dus het lukte mijn lichaam niet om het er zelf uit te werken en ik had hele lange zware bloedverlies. As we speak heb ik mijn 1e normale menstruatie. Dus we zijn wel al een stapje verder! Ik voel me goed! …en dat 2024 maar een vruchtbaar jaar mag worden! 😊 😉

10 maanden geleden

Reactie op mama 148

Gefeliciteerd allen. Na deze ervaring is het jullie allen gegund! ❤️ Ik vo ...
Lief van je!! Ik kan mij voorstellen dat het dubbel is. Wat vervelend voor je dat dat nodig was maar fijn dat je je eerste menstruatie weer hebt! Tijdens en na mijn miskraam heb ik veel verhalen opzocht van vrouwen die weer snel zwanger werden en was heel bang dat het voor mij niet weggelegd was, maar na één menstruatie was ik weer zwanger. Ik hoop dat het voor jou (en iedereen hier) ook weer mag gebeuren wanneer je je daar klaar voor voelt!!!🤍 Ik hoop je berichtje met goed nieuws ook snel tegen te komen! 💫

10 maanden geleden

Reactie op marrwestt

Dankjewel!😊 Ik ben vandaag 10 weken, 4 januari termijnecho. Wanneer heb ji ...
Schiet voor jou al op! 😊 Ik ben nu 5+3 en heb 12 januari mijn eerste echo. Heb wel lichtbruine afscheiding en gisteren kort buikpijn gehad, dus op hoop van zegen dat het goed gaat dit keer 😬

10 maanden geleden

Reactie op mama 148

Gefeliciteerd allen. Na deze ervaring is het jullie allen gegund! ❤️ Ik vo ...
Ik was ook altijd een tikje jaloers in jouw situatie 🙈 Maar ik heb ook maar 1 menstruatie gehad en daarna weer meteen zwanger. Dus het kan wel 😊 Ik duim met je mee dat het binnenkort snel raak is! ❤️

10 maanden geleden

Reactie op LisanneV1993

Schiet voor jou al op! 😊 Ik ben nu 5+3 en heb 12 januari mijn eerste echo. ...
Oh wat spannend!! Op zich hoeft buikpijn niet erg te zijn, als het maar niet aanhoud of erger is dan menstruatiekramp zei de verloskundige tegen mij. Ik hoop het ook heel erg voor jou!! Afwachten maar tot 12 jan 🙏🏼

10 maanden geleden

Reactie op marrwestt

Oh wat spannend!! Op zich hoeft buikpijn niet erg te zijn, als het maar nie ...
Ik had voor de zekerheid gebeld en bij haar gingen nog geen alarmbellen af. Buikpijn was met paracetamol na een half uurtje weg. Met de miskraam bleef het aanhouden ondanks de paracetamol. En heb geen helderrood bloedverlies dus voor nu was het afwachten 🙈😬🤞🏻 Hopelijk heb jij volgende week ook weer een goede echo ❤️

10 maanden geleden

Gefeliciteerd iedereen! 💫 Laten we inderdaad hopen dat 2024 een gezond en vruchtbaar jaar mag worden voor iedereen! Met heel veel geluk, liefde en gezonde baby's 🥰 Ik ben 9,5 week heb woensdag weer een echo. Hier ook wel weer spannend bij de eerste echo een mooi kloppend hartje maar wel 2 vruchtzakjes waarvan er 1 leeg was met wat bloed erbij. Hiervoor bij de gynaecoloog geweest en blijkt een vanishing twin te zijn (met dus 2 vruchtzakjes). Tot nu toe gaat alles goed je lichaam kan het 2e vruchtzakje zelf oplossen of dus afstoten waarbij er een kleine kans bestaat dat het gezonde vruchtje ook mee gaat. Maar we staan er positief in ❤️🙏 ik heb wel een rustig en goed gevoel bij deze zwangerschap wat ik totaal niet had bij mijn vorige zwangerschap die mis liep. Vind het echt nog steeds heel fijn en leuk om te lezen hoe het met jullie gaat! Happy new year all 🍾🥂 Liefs

10 maanden geleden

Reactie op Meave

Gefeliciteerd iedereen! 💫 Laten we inderdaad hopen dat 2024 een gezond en ...
Gefeliciteerd Maeve! ❤️ Laten we hopen dat idd alles goed mag gaan in 2024 en dat er maar veel baby's geboren mogen worden 🥰 Oh spannend! Vooral omdat het een vanishing twin is. Gelukkig weet je lichaam het goed op te lossen en heb je een mooi hartje horen kloppen 🥰 En super fijn dat je je goed voelt! Hopelijk vallen je kwaaltjes ook mee. Ik sta er ook wel wat positiever in dan de vorige keer, dus we blijven duimen! Fijne jaarwisseling allemaal! 🥂🎆

9 maanden geleden

Hey meave en Lisanne. Hoe is het met jullie? Ik was benieuwd hoe de echo’s zijn gegaan 🤞🏻 Hier vandaag m’n NOD. Nog niet ongesteld, maar ook een negatieve test (action early) 😕 Dus of m’n cyclus is nog van de kaart / anders geworden na de miskraam… of ik heb nog niet genoeg hcg opgebouwd… zo in spanning… 😅 Ik hoop dat het bij jullie allemaal voorspoedig gaat! Ik zie uit naar een update!

9 maanden geleden

Hee! Hier gaat het goed :) De echo heb ik vorige week vrijdag gehad en was helemaal goed 🥰 7 weken met een mooi kloppend hartje ❤️ Op 7 februari weer terug voor een termijnecho dus ben heel benieuwd! Aah balen! Kan idd wel even duren voordat je cyclus weer op gang komt. Wat bij mij hielp waren ovulatietesten om het een beetje in de gaten te houden, maar moet je ook maar net willen natuurlijk :) Ik duim met je mee dat het snel raak is 🤗

9 maanden geleden

Reactie op LisanneV1993

Hee! Hier gaat het goed :) De echo heb ik vorige week vrijdag gehad en was ...
Helaas vanmorgen ongesteld geworden… nieuwe kansen in februari

9 maanden geleden

Reactie op mama 148

Helaas vanmorgen ongesteld geworden… nieuwe kansen in februari
Hi Mamma! Wat super jammer dat je ongesteld geworden bent 😔. Waarschijnlijk is je cyclus ietsjes anders dan je gewend bent dit was bij mij ook zo! 7 dagen na de miskraam een nieuwe eisprong gehad en dus daarna ongesteld. Daarom ook net als Lisanne ovulatietesten gedaan om te weten waar ik aan toe was maar, wat Lisanne ook aangeeft dat moet je inderdaad wel willen. Er is mij wel ooit geleerd door een gynaecoloog dat je 14 dagen moet terug tellen van je menstruatie i.p.v. je eerste dag van je laatste menstruatie "vooruit" snapje? Als je vooruit rekent kan je eisprong variëren maar blijkbaar als je terug rekent van je menstruatie is dat altijd 14 dagen. Je kunt dus niet voorspellen wanneer je nieuwe eisprong dan is maar dan weet je wel wanneer je vorige eisprong was. Sorry ingewikkeld hopelijk snap je me nog 😅

9 maanden geleden

Super lief dat je het vraagt trouwens! Hier gaat het ook goed 🥹❤️ Ik blijf het spannend vinden maar het begint nu langzaam werkelijkheid te worden. Bijna 13 weken dus hopelijk kan ik er ook echt van gaan genieten.

9 maanden geleden

Reactie op Meave

Super lief dat je het vraagt trouwens! Hier gaat het ook goed 🥹❤️ Ik bl ...
Ah fijn dat het goed gaat! 13 weken alweer! Ik kan niet wachten tot ik ook weer zover zou zijn… toch een stukje opluchting als je goed door dat eerste trimester heen bent. Mijn man vind dat die ovulatie testen niet nodig zijn en dat ik er wat relaxter in moet gaan staan en dat het komt wanneer het ons gegund is. Maar ik voel toch een soort van haast omdat ik inmiddels toch al 37 ben en onze jongste dochter is al weer ruim 2. Dus qua verwachtingen duurt het gewoon lang, met de vorige zwangerschap zou ik 1 maart met verlof gaan. Ja ik weet dat het je NOD -14 is om je eisprong te bepalen. Dus het is onhandig dat ik nu niet m’n cyclus helemaal ken. Nou ja dan maar gewoon veel seksen cyclus dag 10 t/m 17, dan zou je goed moeten zitten 😅 Succes en geniet van jullie zwangerschap ☺️ Ik zal het laten weten als ik ook die positieve test in handen heb 😉

9 maanden geleden

Wow, wat een mooie nieuwe zwangerschappen lees ik weer, gefeliciteerd!! En hopelijk voor iedereen - wel of (nog) niet opnieuw zwanger - een positief en gelukkig 2024🍀🌟 Ik heb vandaag zelf met een positieve test (4+1) deze app opnieuw geïnstalleerd.. Toch nog geluk gehad met de 6e terugplaatsing en het laatste(!) cryo embryo van onze 2e ronde IVF/PGT. Wat een spannende dagen. ZO blij met dit nieuws, en niet alweer een ronde hormoonspuiten en punctie te hoeven doen (voorlopig)!❤️ Op 4-10 vorig jaar, met 13+6, onze ongekende eeneiige tweeling verloren💔🌟 Dat de huidige zwangerschap - die hopelijk wel helemaal goed gaat - wel uit dezelfde 'oogst' als de tweeling komt maakt me ook blij, zo zijn ze er altijd een beetje extra bij.

9 maanden geleden

Daar ben ik weer in mijn eigen topic met een paar weken weer goed nieuws, helaas vorige week met 12 weken zwangerschap opnieuw een miskraam gehad. Met de termijn echo bleek het hartje niet meer te kloppen… Heel verdrietig!😞 Probeer vertrouwen te houden voor de toekomst..🤞🏼

9 maanden geleden

Reactie op marrwestt

Daar ben ik weer in mijn eigen topic met een paar weken weer goed nieuws, h ...
Jeetje wat ontzettend verdrietig! Veel sterkte Marr! Zo oneerlijk!

9 maanden geleden

Reactie op mama 148

Jeetje wat ontzettend verdrietig! Veel sterkte Marr! Zo oneerlijk!
Lief, dankjewel!!🤍

9 maanden geleden

Reactie op marrwestt

Daar ben ik weer in mijn eigen topic met een paar weken weer goed nieuws, h ...
Veel sterkte mama. Dat is niet niks 2x achter elkaar. 😔

9 maanden geleden

Reactie op Judith1993

Veel sterkte mama. Dat is niet niks 2x achter elkaar. 😔
Wat lief dat je reageert, dankjewel!!☺️