229 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Meave

Heel herkenbaar hoor! Ik ben normaal zelf ook niet onzeker en ben meer van ...
Ahhh lief! Dankje meave! Vandaag de termijn echo gehad, dat zag er gelukkig ook goed uit ☺️ Hoe is het nu met jou? Had je een goede 20w echo? Ik las net terug dat je een vanishing twin had deze keer. Ik heb dat ook. Het maakt dat de nipt wat onbetrouwbaarder is begreep ik van mijn vk. Jij hebt die wel gewoon gedaan toch. Was je niet bang voor een valse uitslag?

5 maanden geleden

Reactie op mama 148

Ahhh lief! Dankje meave! Vandaag de termijn echo gehad, dat zag er gelukkig ...
Hey! Oh wauw sorry late reactie, hoe is het? Wat fijn dat het er goed uitziet 😍! Hier gaat alles goed, kan bijna niet geloven dat het alweer tegen het einde loopt. 33 weken zwanger nu echt bizar. Alles was hier goed 13 weken echo, nipt en 20 weken echo super dankbaar! Ze zeiden idd dat met een vanishing twin de uitslag heel soms af kan wijken vanwege het andere vruchtje maar vaak omdat het vruchtje al eerder word afgestoten of "opgelost" is dit niet het geval. Dus ergens ja was ik bang voor de uitslag maar ik wilde het toch graag weten en omdat het toch goed voelde heb ik me vooral op dat gevoel proberen te focussen 🥰 Maar verliep alles rustig, vlekkeloos en zorgeloos: nee absoluut niet! Ondanks mijn "goede" gevoel maakte ik me toch constant zorgen en nu soms nog steeds. Jammer is dat wel toch! Oh ik hoop echt zo dat alles goed is en je lekker kan gaan genieten ❤️ Liefs

5 maanden geleden

Reactie op Meave

Hey! Oh wauw sorry late reactie, hoe is het? Wat fijn dat het er goed uitzi ...
Helaas is die roze wolk ver te zoeken… bij de 13 weken echo zijn wat observaties gedaan die zijn zoals ze horen… ik ben nu in afwachting van een vruchtwater punctie.

5 maanden geleden

Reactie op mama 148

Helaas is die roze wolk ver te zoeken… bij de 13 weken echo zijn wat observ ...
Oh jee, wat ontzettend spannend opnieuw 😔 heb je al wat mogen horen? Of nog in afwachting? Pff hoe gaat het met jou en je partner? ❤️ Ik hoop zo voor je dat alles goed is!

5 maanden geleden

Reactie op Meave

Oh jee, wat ontzettend spannend opnieuw 😔 heb je al wat mogen horen? Of no ...
Nee die punctie kan pas vanaf 16 weken maar dan zijn we op vakantie, dus moet nog 2 weken op de punctie wachten en dan nog 2 a 3 weken op de uitslag 😟 We maken ons natuurlijk hardstikke zorgen… wel fijn dat we bijna op vakantie gaan, even aandacht naar elkaar en het gezin

4 maanden geleden

Reactie op mama 148

Nee die punctie kan pas vanaf 16 weken maar dan zijn we op vakantie, dus mo ...
Hi! Ik was heel erg benieuwd hoe het nu met je was!? Hebben jullie kunnen genieten van de vakantie samen? ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Meave

Hi! Ik was heel erg benieuwd hoe het nu met je was!? Hebben jullie kunnen ...
Helaas is uit de punctie het SATB2 syndroom gebleken, we wachten nu met veel pijn in ons hart tot we terecht kunnen voor een afbreking 😪 Kindjes met SATB2 hebben problemen met spraak taal ontwikkeling, ze kunnen helemaal niet praten of blijven steken op zo’n 100 woorden daarnaast zijn ze verstandelijk beperkt en zijn er fysieke uitdagingen en gedragsproblemen. Ze zullen nooit zelfstandig kunnen worden… daarbovenop is er ook Pierre Robin geconstateerd. Waardoor meerdere gehemelte en kaak operaties nodig zouden zijn. Dit gaat een te grote impact hebben op ons leven en dat van onze dochter. Ik vraag me ook af of dit kindje écht gelukkig zou worden, wat is nog humaan? Gevangen in je eigen lichaam en gedachten zonder te kunnen zeg wat je wilt, nodig hebt of last van hebt. We durven het niet aan… Ik heb me nog nooit zo leeg en verdrietig gevoeld.

4 maanden geleden

Reactie op mama 148

Helaas is uit de punctie het SATB2 syndroom gebleken, we wachten nu met vee ...
Oh nee, mijn maag draait om! Wat een verschrikkelijke uitkomst 💔 Jemig ik weet echt gewoon niet wat ik lees, echt vreselijk voor jou, jullie, je dochtertje maar het meest voor jou 🥺😭 Ik kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen en wat een vreselijke keuze dit voor jullie geweest moet zijn. Er schieten echt 100 vragen door mijn hoofd maar hier zal ik je uiteraard niet mee lastigvallen. Ik wens je ontzettend veel sterkte met dit verlies, verdriet en ongelofelijke rot nieuws dat opnieuw een plekje zal moeten krijgen. En ik wil je eigenlijk een hele dikke knuffel geven ❤️‍🩹😔