229 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Nathalie_xx

Hier vandaag erachter gekomen dat het een missed abortion is.. echt wat een ...
Wat erg voor je!! Ik snap dat je super verdrietig bent en teleurgesteld bent in je lichaam….. zeker als je het helemaal niet voelde aankomen schrik je daar natuurlijk heeel erg van. Ik heb ook een missed abortion, vreselijk om nu af te moeten wachten… Ik wens je echt heel erg veel sterkte toe!🤍

één jaar geleden

Reactie op Nathalie_xx

En het klopt wat in een eerder bericht in dit topic is gedeeld, er is een groep voor miskramen op dit platform. Die ben ik ook gaan volgen! Misschien vind je dat ook fijn om te doen

één jaar geleden

Reactie op marrwestt

Wat erg voor je!! Ik snap dat je super verdrietig bent en teleurgesteld ben ...
Ja we schrokken inderdaad onwijs.. tuurlijk, altijd in je achterhoofd wel iets dat het ook mis kan gaan. Maar als je je zo zwanger voelt, ga je daar niet gelijk van uit. Ook nog geen enkele keer bloed gehad met afvegen. En voor jou ook heel veel sterkte! ❤️❤️ het wachten is inderdaad verschrikkelijk

één jaar geleden

Reactie op Nathalie_xx

Wat naar dat je zo voor de gek gehouden bent door je lichaam. Veel sterkte!

één jaar geleden

Ik heb vorige maand een miskraam gehad en nu een miskraam opgang 😢

één jaar geleden

Reactie op Nathalie_xx

Hey, Wat super kut! Sorry voor mijn Frans maar ik kan er niks anders van maken. Hier maak ik op dit moment hetzelfde mee, ook ik kreeg te horen dat het hartje niet meer klopte terwijl ik zelfs alle symptomen nu nog steeds heb. Het is hier nog steeds niet op gang gekomen ook ik hoop wel ECHT dat dit snel gaat gebeuren. Volgens onze verloskundige was dit de beste manier en heelt je lichaam het snelst. Al vind ik het heel lastig om nu te wachten tot het gaat gebeuren. Dit is mijn 2e miskraam en weet je wat ik het ergste vind? Dat ik NOOIT meer zorgeloos op de roze wolk zwanger kan zijn.. altijd de onzekerheid en zorgen terwijl ik het juist zo iets moois en bijzonders vind 😮‍💨💔 Ik wens iedereen veel sterkte 💫🥺

één jaar geleden

Reactie op Ivk2000

Ik heb vorige maand een miskraam gehad en nu een miskraam opgang 😢
Oh vrouw wat verdrietig voor jou…😢 Heel veel sterkte voor jou gewenst!

één jaar geleden

Reactie op Meave

Hey, Wat super kut! Sorry voor mijn Frans maar ik kan er niks anders van ...
Ahhh wat verschrikkelijk voor je…… Bizar hoe dat werkt he, mijn symptomen waren wel afgenomen maar vanmorgen werd ik weer wakker met zere borsten terwijl ik gister heb gehoord dat het hartje niet meer klopt. Ik herken het dat je hoopt dat het snel op gang komt, dat heb ik ook. Liever dat dat geweest is en het dan echt een plekje kan krijgen dan dat ik nu in zorgen moet afwachten en ondergaan hoe het gaat lopen. Heel veel sterkte!!🤍

één jaar geleden

Reactie op Nathalie_xx

Heel veel sterkte voor jullie, wat is dit verdrietig om mee te maken. Het is alsof ik mijn eigen verhaal lees. Hier ook vanmorgen een eerste echo bij, naar verwachting 7.5 week welke niet goed was. Het vruchtje was maar 2,5 mm en dus veel te klein voor de termijn. Ik herken zo wat je zegt over het gevoel naar je eigen lichaam. Die ‘wachtmodus’ vind ik verschrikkelijk. Wachten op iets wat je juist niet wil maar wel ‘moet’ nu. En de ‘wat als het niet vanzelf gaat’ denk ik ook maar niet te veel aan. Volgende week heb ik nog een echo, dit bieden ze aan maar ze benadrukken wel dat er geen hoop is. En tóch wil je die hebben.. ook al weet je dat het mis is.

één jaar geleden

Reactie op meimama

Heel veel sterkte voor jullie, wat is dit verdrietig om mee te maken. Het ...
Wat erg voor je… 😞 We zitten in hetzelfde schuitje. Veel liefs en sterkte!

één jaar geleden

Reactie op marrwestt

Wat erg voor je… 😞 We zitten in hetzelfde schuitje. Veel liefs en sterkte! ...
Jij ook heel veel sterkte!

één jaar geleden

Vandaag ook 1e echo gehad; wel zwarte vlek (vruchtzak) te zien, maar deze was leeg en te klein voor termijn. Zo bizar om te zien. Vanochtend nog 1e echo's van onze 1e dochter bekeken, daar was toch echt een grijs blobje zichtbaar. En nu niet. Beetje onwerkelijk nog. De vk zei dat het heel vaak voorkomt, bij 1 op de 5 zwangeren.

één jaar geleden

Zojuist mijn tweede miskraam in twee maanden bevestigd bij de echo😞

één jaar geleden

Reactie op Ivk2000

Heel veel sterkte ❤️ Hoe ver zou je zijn?

één jaar geleden

Reactie op Kim3685

Vandaag ook 1e echo gehad; wel zwarte vlek (vruchtzak) te zien, maar deze w ...
Wat heftig. Heel veel sterkte. Helaas hebben wij vrouwen er geen controle over en moeten we dit (hoe erg het ook is) maar voor lief nemen. Ik hoop dat het jullie ook snel weer is gegund🥰🍀

één jaar geleden

Reactie op Xyntw

Wat heftig. Heel veel sterkte. Helaas hebben wij vrouwen er geen controle o ...
Dank je wel, lief! Ik merk dat ik er enerzijds best nuchter onder ben; de kans dat het in het begin mis gaat is best groot en de natuur doet nu haar werk. Aan de andere kant voel ik me wat verloren omdat ik een week moet wachten op een controle echo. Terwijl je al bijna zeker weet dat het niet goed zit. Dan wil ik het ook maar achter de rug hebben. Veel sterkte aan iedereen! Xx

één jaar geleden

Reactie op Kim3685

Vandaag ook 1e echo gehad; wel zwarte vlek (vruchtzak) te zien, maar deze w ...
Wat erg voor je…. Heel veel sterkte🤍 Het komt inderdaad zó veel voor, dat zie je al door hoe veel meiden hier reageren…

één jaar geleden

Reactie op Ivk2000

Pff wat verdrietig voor je…. 😢 Heel veel sterkte!!!

één jaar geleden

Ook ik heb net te horen gekregen dat ik een miskraam krijg. Waar we gisteren nog met 8 weken een goed gegroeid kindje met een kloppend hartje zagen, is mijn baarmoeder nu gevuld met bloed en heb ik het vruchtje vannacht waarschijnlijk verloren. Wat een verdriet. Sterkte voor jullie ook allemaal.

één jaar geleden

Reactie op 0507SC

Ook ik heb net te horen gekregen dat ik een miskraam krijg. Waar we gistere ...
Oh nee, wat moet dat vreselijk schrikken zijn geweest! Ontzettend verdrietig om te lezen. Heel veel sterkte en dikke knuffel!