229 Reacties
één jaar geleden
Reactie op mama 148
Nog steeds in de wacht stand.
Ik heb inmiddels wel al 1x acupunctuur gehad, ...
Wat zwaar hè, dat wachten.. Respect voor jou dat je dat zo lang volhoudt. Echt heel dapper vind ik dat je je lichaam hier de tijd voor geeft en je kijkt wat je kan doen om het op natuurlijke wijze te helpen!!
Nog een ongevraagde tip van mij, mij is in de natuurwinkel frambozenblad thee geadviseerd naast vrouwenmantel thee. Dit omdat frambozenblad thee stimulerend kan zijn voor het opwekken van weeën. Dit mag daarom tijdens de zwangerschap ook niet gedronken worden in de eerste twee trimesters, en wordt gebruikt door vrouwen om de bevalling op te wekken! Dit kan je ook beter niet blijven drinken als de miskraam compleet is, de vrouwen mantel thee mocht dat wel vanwege de helende werking voor de baarmoeder. Heel misschien vind je het nog het proberen waard. Heel veel kracht gewenst 🙏🏼🤍🍀
één jaar geleden
Hoi allen,
Hier het verhaal bij 7 weken een echo met een krachtig hartje. Een week later vorige week maandag de 8 week echo. Een super goed gegroeid kindje tot 8 weken, helaas met geen kloppend hartje meer. Onze wereld stortte in. Dinsdags gelijk naar de gynaecoloog geweest en heb ik medicatie gekregen. Er gebeurde niet heel veel en omdat ik zaterdag op vakantie ga alvast een controle echo gehad. Helaas niet schoon met restweefsel, nogmaals medicatie. Nu bloed ik bijna niet meer af en toe wat bruin. Zaterdag gaan we naar Spanje, weet iemand hoe het zit met zwemmen? Mag dat überhaupt niet vanwege infectie gevaar omdat je baarmoedermond nog wat open staat en er nog restweefsel zit?
Het duurt allemaal zo lang vind ik.. 10 oktober weer een controle echo. Dan alweer een maand verder na het nieuws.
één jaar geleden
Reactie op Sara Klooster
Hoi allen,
Hier het verhaal bij 7 weken een echo met een krachtig hartje. ...
Wat verdrietig..😢
En ook niet prettig om hier tijdens je vakantie zo’n rekening mee te moeten maken, juist fijn als je even zou kunnen proberen te ontspannen daar! Voor zover ik weet, mag je zolang je nog vloeit niet zwemmen ivm infectiegevaar. Ik hoop voor jou dat dit gauw stopt!
En omdat je dan nog niet zeker weet of je schoon bent zou ik misschien voor de zekerheid aan de vk om advies vragen ivm zwemmen. Wanneer heb je je tweede dosis medicatie genomen?
Hoop dat je ondanks alles toch een fijne vakantie kunt gaan hebben en dat het gauw achter de rug mag zijn voor je🤗
één jaar geleden
Reactie op marrwestt
Wat verdrietig..😢
En ook niet prettig om hier tijdens je vakantie zo’n re ...
Bedankt voor je berichtje!! Ja heel vervelend zo voor de vakantie.. ik ga zometeen de gyn wel eventjes bellen. Ik heb dinsdag de tweede dosis ingebracht. Maar merk er vrij weinig van. Ook bij de eerste ronde heb ik weinig tot geen buikpijn gehad terwijl je juist leest dat het heel heftig kan zijn.
één jaar geleden
Reactie op Meave
Sterkte Lisanne, 🌟
Misschien gek dat ik op iedereen reageer maar ik weet d ...
Dat is lief, dankjewel!
Ik hoop dat de miskraam vanzelf op gang komt, maar ben er bang voor. Iemand ervaring met tabletjes om de miskraam op te wekken?
één jaar geleden
Reactie op Meave
Zucht wat kut! Mijn verloskundige zei: de meeste miskramen komen op gang tu ...
Lief van je! Dankjewel! Vanmiddag gaan we naar de gynaecoloog en ik denk dat we de miskraam met tabletten gaan opwekken. Gelukkig wel mensen om ons heen om het mee te delen maar de teleurstelling is zo enorm groot.
We zijn 1,5 jaar bezig geweest en waren zo blij met deze zwangerschap… de moed zakt in de schoenen.
Veel sterke iedereen!
één jaar geleden
Reactie op mama 148
Nog steeds in de wacht stand.
Ik heb inmiddels wel al 1x acupunctuur gehad, ...
Duurt lang hé toch wel? 🥺
Hoe vond je de behandeling van acupunctuur?
Snap je helemaal hoor je moet ook echt naar je eigen gevoel luisteren 😘 doen wat goed voelt en wat bij je past dat is het aller belangrijkste. Je moet het tenslotte toch allemaal zelf doen op een of andere manier ❤️
Ik ben nog niet alles kwijt dat weet ik zeker maar bloed nu echt heel erg verlies ook veel stolsels. Ben vandaag voor het eerst echt een stukje weefsel verloren dus hopelijk komt aankomende dagen de rest 🙏
één jaar geleden
Reactie op marrwestt
Ik wil even zeggen dat ik het zo ontzettend lief vind hoe betrokken jij ben ...
Ah ❤️!
Het is een kleine moeite, we zijn de enige die begrijpen hoe dit voelt en ook op hetzelfde moment in hetzelfde schuitje zitten. Hopelijk voelen jullie je iets minder alleen 😘
Met mij gaat het ok, wel de ene dag beter dan de ander mentaal merk ik.. moet nog steeds wel snel ergens van huilen maar dat kunnen ook de hormonen zijn 😅
Lief dat je het vraagt ❤️
één jaar geleden
Reactie op Sara Klooster
Hoi allen,
Hier het verhaal bij 7 weken een echo met een krachtig hartje. ...
Jeetje, dat is ook schrikken... dan verwacht je het zegmaar helemaal niet🙄🥺
Veel mensen doen er "te" makkelijk over vind ik persoonlijk. Het blijft wonderbaarlijk als alles helemaal goed verloopt en je kindje gezond is!
Jakkes zit je niet op te wachten nee met je vakantie! Misschien doen de tips hieronder nog wat? Vrouwenmantel thee en frambozenblad thee? Ik weet ook alleen dat je idd niet mag zwemmen zolang je bloed ivm infecties.
Je mag naar mijn weten ook geen tampons dragen dus dan word zwemmen ook spannend denk ik...
Als je het zeker wil weten toch even je verloskundige bellen? Misschien heeft ze nog wel een tip voor je! Het is allemaal al rot genoeg.
Ik hoop dat je nog een beetje kan genieten van je vakantie en misschien juist wel even tot rust kan komen zodat je het een plekje kunt geven.
Liefs en sterkte 🙄🌟
één jaar geleden
Reactie op from the h
Lief van je! Dankjewel! Vanmiddag gaan we naar de gynaecoloog en ik denk da ...
Ik hoop voor je dat ze je snel kunnen helpen en het achter de rug is, dan kan je het ook langzaam achter je laten en hopelijk weer verder gaan.
Dikke knuffel voor jou, ik kan me niet voorstellen hoe zwaar dit voor je moet zijn na zo lang wachten 💗
houd moed, je bent sterk!🍀
één jaar geleden
Reactie op from the h
Lief van je! Dankjewel! Vanmiddag gaan we naar de gynaecoloog en ik denk da ...
Ik voel.helemaal met je mee. Wij waren ook bijna een jaar bezig om zwanger te geraken. En ook ik heb de tabletten gehad... heel veel sterkte de.komende tijd.
één jaar geleden
Hee meiden iemand ervaring met bbz met MTX? En hierna kinderen krijgen?
één jaar geleden
Reactie op Meave
Ah ❤️!
Het is een kleine moeite, we zijn de enige die begrijpen hoe dit v ...
Dat is zeker waar! Dat vind ik zelf ook fijn. 🤍
Logisch dat het wat op en neer gaat qua hoe je je voelt. En die hormonen ook nog inderdaad…. Alles maar proberen te voelen wat er is en daarop aan te sluiten. Blijft echt een heel proces!
Veel sterkte nog voor jou❤️
één jaar geleden
Reactie op lindseywee
Hee meiden iemand ervaring met bbz met MTX? En hierna kinderen krijgen?
Hey Lindsey, ik dus geen ervaring en weet er helaas heel weinig vanaf. Misschien kan je er een topic over vinden buiten de groep van april? Op het forum waar iemand ervaring heeft.
💗
één jaar geleden
Vandaag was de dag! Meiden na lang wachten was het vandaag eindelijk zo ver, ik ben alles kwijt zonder twijfel...
Het was een soort mini bevalling echt bizar maar het is klaar. We kunnen eindelijk beginnen met helen en vooruit kijken.
Ik wens jullie allemaal super veel sterkte en geluk 🍀💗🌟
Ik blijf iedereen wel steunen in deze groep en als je vragen hebt dan ben ik hier 💖
Liefs
één jaar geleden
Reactie op mama 148
Wat fijn dat je nu dingen kan afsluiten meave!
Is het uit zichzelf gekomen ...
Ja heel fijn! Het is vanzelf gekomen 🙏
De verloskundige had in mijn geval gelijk, ik zou nu 14 weken zijn.
Ze zei dat tussen de 13 en 15 weken je hormonen stabiliseren en je lichaam dan signaal krijgt dat het vruchtje niet meer gegroeid is. Het zou dan vanzelf afgestoten worden in 90% van de gevallen.