229 Reacties

één jaar geleden

Ik mag me helaas in deze groep melden. Vanmorgen had ik plots een paniekaanval omdat ik me helemaal niet herkende in de weekupdate van week 10. Gelukkig een begripvolle verloskundige waar ik meteen langs mocht komen voor 'een echo ter geruststelling'. Maar helaas was mijn voorgevoel correct. Geen hartje meer te zien. Morgen melden in het ziekenhuis voor een afspraak bij de Gynaecoloog

één jaar geleden

Reactie op marawess

Ik mag me helaas in deze groep melden. Vanmorgen had ik plots een paniekaan ...
Jemig je bent je vast rot geschrokken. Bizar hoe je intuïtie het dan ineens overneemt en helaas nog gelijk heeft ook 😔. Was het hartje al eerder gestopt met kloppen of echt net pas? Heb je een partner die je kan steunen? Ook voor jou heel veel sterkte in deze nare periode ❤️‍🩹🌟

één jaar geleden

Buikpijn is begonnen en heb wat bruinige afscheiding. Het voelt nu nog als pijn alsof ik ongesteld moet worden. Morgen staat mijn afspraak met de gynaecoloog voor medicijnen. Wil deze wel door laten gaan

één jaar geleden

Reactie op LisanneV1993

Buikpijn is begonnen en heb wat bruinige afscheiding. Het voelt nu nog als ...
Hi Meis! Ik ook ik heb gister de medicijnen gehad, hopelijk lukt het vandaag.

één jaar geleden

Eergisteren op de 10 weken echo geen kloppend hartje te zien. Vermoedelijk al 10 dagen niet meer levend. Gister medicijnen gekregen, gister avond de eerste pil op vanochtend de 4 ingebracht buikpijn begint langzaam te komen. Dit is helaas al mijn 4e keer. Sterkte iedereen 🌸♥️

één jaar geleden

Reactie op michelle1709

Hi Meis! Ik ook ik heb gister de medicijnen gehad, hopelijk lukt het vandaa ...
Heb je het vanochtend ook ingebracht? Ik om half 10

één jaar geleden

Reactie op michelle1709

Hi Meis! Ik ook ik heb gister de medicijnen gehad, hopelijk lukt het vandaa ...
Ik hoop het ook voor je meis! En dat het goed en snel mag gaan zonder al te veel pijn. Ik wil de medicijnen dit weekend gaan gebruiken als het dan nog niet vanzelf op gang is gekomen

één jaar geleden

Reactie op LisanneV1993

Ik hoop het ook voor je meis! En dat het goed en snel mag gaan zonder al te ...
Ah oké! Hopelijk gaat t ons goed af ♥️

één jaar geleden

Ik ben na 2,5 week wachten vandaag ook bij de gyn geweest. Ik heb ook pillen meegekregen. Vanavond 1 tablet en ik moest 36u wachten voor ik de 4 inbreng, dus dan zou het vrijdag op gang moeten komen. Ik zie er tegenop om de medicatie te nemen, maar aan de andere kant zie ik er naar uit om dingen af te kunnen sluiten… Veel sterkte ook aan de andere dames hier die dit de komende dagen meemaken… we zijn niet allen. Ik hoor graag hoe het bij jullie gegaan is… keep strong 💪🏻

één jaar geleden

Reactie op michelle1709

Ah oké! Hopelijk gaat t ons goed af ♥️
Ik hoop het ook! ❤️

één jaar geleden

Reactie op mama 148

Ik ben na 2,5 week wachten vandaag ook bij de gyn geweest. Ik heb ook pille ...
Veel sterkte en succes! Ik hoop dat het meevalt. Ik heb precies hetzelfde; ik zie er tegenop, maar wil ook graag verder en doorgaan

één jaar geleden

Reactie op mama 148

Ik ben na 2,5 week wachten vandaag ook bij de gyn geweest. Ik heb ook pille ...
Veel sterkte! Ik heb gister avond de tablet genomen en moest na 12 uur de 4 tabletjes innemen. Nog niet veel gebeurd.. Succes ✨😘

één jaar geleden

Hey meiden, sterkte aankomende dagen! Heftig ergens ook dat je weet dat het nu echt komen gaat en je niet precies weet hoe erg het word maar ook fijn misschien dan kan je je er wat beter op instellen 😘 You can do this❤️ Het is echt niet makkelijk maar je bent niet alleen en hopelijk hebben jullie wat aan elkaar aankomende dagen. Hopelijk is het snel voorbij 🙏

één jaar geleden

Helaas bleek gisteren bij onze 9 weken echo dat het hartje gestopt is met kloppen na ongeveer 7 weken. Een enorme klap die we moeten verwerken. Vind het ook zo vervelend dat ik me nog wel zwanger voel en nu moet afwachten of de miskraam op gang gaat komen. Hoop echt dat het snel voorbij is allemaal...

één jaar geleden

Reactie op Roooossie

Helaas bleek gisteren bij onze 9 weken echo dat het hartje gestopt is met k ...
Hey rooossie, ik zit exact in hetzelfde schuitje, al loop ik iets op je voor. Ik kwam er ook bij 9 weken achter dat het hartje rond de 7 weken gestopt is. Ik zou vandaag 12 weken zijn… Mocht je vragen hebben of gewoon je verhaal kwijt willen, je kan hier terecht. Sterkte! 🤍

één jaar geleden

Helaas sluit ik mijzelf aan bij deze groep. Na een miskraam in december hadden we van maart tot eind juni een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en nu was ik 9,3 weken zwanger, met eindelijk een zwangerschap op de juiste plek. Maar het hartje van ons kleintje klopt helaas niet. Wat een verdriet. 🤍🕊️ Gisteren avond begonnen aan medicatie om de miskraam op te wekken.. Voor jullie ook allemaal heel veel sterkte! ❤️

één jaar geleden

Reactie op MarloesBaby2

Helaas sluit ik mijzelf aan bij deze groep. Na een miskraam in december had ...
Hi lieve meid! Wat vreselijk :( ik hoop dat je mee zit.. Ik heb bijzonder genoeg het zelfde als jou mee gemaakt zelfs de maanden komen overeen.. Het jaar ervoor ook een buitenbaarmoederlijke, mijn teller staat met deze week op 4 en mag daarom naar het LUMC voor meer onderzoek. Als je hier aan toe bent zou ik ook zo iets aanvragen bij een academisch ziekenhuis als je er voor open staat. Ik heb gister de pillen genomen helaas niets gedaan, nu net weer. Veel sterkte ✨🌸

één jaar geleden

Reactie op Meave

Jemig je bent je vast rot geschrokken. Bizar hoe je intuïtie het dan ineens ...
In het ziekenhuis geweest en daar hebben ze het vruchtje gemeten. Was al 2 weken eerder gestopt. Daarom meteen medicijnen mee gekregen en daar ben ik gisteravond mee gestart. Ik voel me alsof ik heftig ongesteld ben en heb het eerste bloed verloren. Ik ben extreem nerveus voor de pijn van de echte miskraam. Gelukkig een hele lieve man die me heel goed steunt. Mijn moeder en zus komen mijn oudere kinderen ophalen zodat we onze handen en hoofd vrij hebben om dit samen te doen. Veel sterkte voor de anderen die dit ook doormaken

één jaar geleden

He meiden! Ik wil even laten weten dat de miskraam opwekken met medicatie bij mij goed is gegaan. Na alle verhalen op internet was is zo zenuwachtig maar wilde dit positieve bericht ook even delen. Het was zeker heftig, veel bloedverlies en veel stolsels maar nu 4 dagen later eigenlijk alweer de oude! Heel veel succes allemaal en hoop dat dit ook bij jullie zo verloopt. 🍀

één jaar geleden

Reactie op michelle1709

Hi lieve meid! Wat vreselijk :( ik hoop dat je mee zit.. Ik heb bijzonder g ...
Hopelijk gaat er voor jou vlot iets gebeuren na de medicatie. Ook al is het vreselijk, dan kun je het wel een plekje gaan geven. ❤️ Wij mogen door voor een bloedonderzoek alleen verder doen ze niks. Ze zeggen dat ik zwanger raak, dus dat ze verder niks voor mij kunnen doen. Wat voor onderzoeken ga jij krijgen als ik vragen mag?