229 Reacties

één jaar geleden

Reactie op mama 148

Hey ladies, dank jullie wel dat ik hier m’n ei kwijt kon over mijn miskraa ...
Hey Kim, wat een super lief berichtje van jou 🥰 Dat was het doel van het aanhouden van dit topic ben blij dat het voor jou een steun is geweest ❤️‍🩹 Fijn dat het een beetje rust heeft gekregen en je het een klein beetje een plekje hebt kunnen geven! Terug gezogen worden in het verdriet af en toe is denk ik heel normaal en hoort ook bij het verwerkingsproces 😘 Same here! Ik heb ondertussen ook behoefte om door te gaan en weer langzaam op een positievere manier naar een beginnende zwangerschap te kijken bijv. Ik hoop jullie ook nog eens tegen te komen op het forum met idd de zwangerschapskwaaltjes, gekke dromen en stomme mannen topics haha. Liefs ❤️

één jaar geleden

Reactie op LisanneV1993

Ja zo blij mee! Mijn collega's zijn echt schatten en het scheelt dat het al ...
Wat duurt wachten dan lang he!? Maar je bent er bijna! Misschien te hard gesport (of iets leukers 😅🤭) of te druk geweest ergens? Je hebt toch een wond in je lijf ookal is het niet mega groot, anders dan bij je menstruatie is het wel! Nog even volhouden, de steun van je collega's heb je iig mee! Hopelijk ben je er bijna vanaf, er viel bij mij ook echt een last van mijn schouders toen ik weer zonder angst van doorlekken of onverwachtse verrassingen door het leven kon 😅. 💖💖💖

één jaar geleden

Reactie op Meave

Wat duurt wachten dan lang he!? Maar je bent er bijna! Misschien te hard ge ...
Duurt zeker lang! Maar het bloeden is eindelijk gestopt 🥳 Alleen nog wat bruinige afscheiding. Hahah kon dat andere leuke activiteit maar haha 🤭 Denk dat dat nu wel weer kan, maar volgens mij heb ik toen iets te veel in huis gedaan met schoonmaken 😅 Ook fijn dat jij weer vooruit kan kijken! Hopelijk komt er snel weer een nieuwe zwangerschap 🥰

één jaar geleden

Hey meiden, ik vroeg mij af hoe het met iedereen was ❤️

één jaar geleden

Hee Maeve, hier gaat het goed en weer helemaal hersteld! Miskraam is nu 5 weken geleden en heb afgelopen week alweer een positieve ovulatietest gehad. Alles lijkt dus weer te werken 😊 Hoe is het met jou? ❤️

één jaar geleden

Reactie op LisanneV1993

Hee Maeve, hier gaat het goed en weer helemaal hersteld! Miskraam is nu 5 w ...
Hey Lisanne! Oh wauw dat is fijn om te horen! Ik ben blij om te lezen dat het goed met je gaat 🥰 Ik heb mijn eerste menstruatie er alweer opzitten 🤯 Mijn baarmoeder bleef een beetje gevoelig en voor ik het wist was ik dus alweer ongesteld! Bij mij werkt alles dus ook weer 🙏 Ben dus ook wel benieuwd wanneer mijn ovulatie dus ongeveer is, ga toch ook even testen dit keer 🥰

één jaar geleden

Hee Maeve! Fijn dat het ook goed gaat met jou en alles weer werkt 🥰 Hopelijk kan je snel je ovulatie vinden en dat het snel weer raak mag zijn :) Ik ben toch geheel onverwachts ongesteld geworden, maar wel echt in een lichte vorm. Dan merk je toch dat je cyclus in de war is. Op naar de volgende ronde 😋

één jaar geleden

Het meave en Lisanne, fijn dat het weer goed gaat bij jullie 🙂 Hier helaas wat minder… ik heb mijn eerste menstruatie weer, jeej! Deze was hevig maar daar was ik op voor bereid. Echter na 2,5 week nog steeds bloedverlies. Toch maar even de gynaecoloog gebeld. Op een echo bleek dat er nog een stukje placenta zit waar ook nog bloed toevoer naartoe is. Hij zit precies naast de uitgang van m’n eileider, daarom is het te risicovol om het te curetteren, dan kunnen ze per ongeluk schade toebrengen. Ik sta nu op de wachtlijst voor een operatie. De wachtlijst is 6-8 weken. De gynaecoloog heeft aangeraden nu even voorbehoedmiddelen te gebruiken want dit restje kan infectie gevaar opleveren in een volgende zwangerschap… we kunnen dit hoofdstuk dus nog niet afsluiten. Verdrietig en frustrerend 😕

één jaar geleden

Hee! Aahw das wel echt heel vervelend en frustrerend 😔 Dan kan je nog niet echt verder voor je gevoel. Duurt nog best lang voordat je geopereerd wordt! Klote situatie voor jou ❤️ Ik ben onverwachts nog een keer gaan bloeden vandaag. Vorige week een heel klein beetje bloedverlies gehad, was uiteindelijk meer bruinverlies. Nu wel echt ongesteld met buik- en rugpijn. Ik moest niezen vanmiddag en het stroomde er zo uit 😂 Hopelijk kunnen wij dan vanaf nu ook verder

één jaar geleden

Reactie op mama 148

Het meave en Lisanne, fijn dat het weer goed gaat bij jullie 🙂 Hier helaas ...
Ohnee ik lees het nu pas! Jemig wat rot 🙄🥺 Man moet je ook nog geopereerd worden, wat kan het soms oneerlijk zijn! Is het een "kleine" operatie? En hoelang is het herstel? Echt balen voor jullie! ❤️‍🩹 Hopelijk herstel je snel en kunnen jullie daarna dan toch snel verder, als die wens er eenmaal is, is elke week te lang. Sterkte met je operatie! Ik ben benieuwd hoe het met je gaat en hoe je je daarna voelt 😘 Liefs, hou vol, je kan dit!

één jaar geleden

Reactie op LisanneV1993

Hee! Aahw das wel echt heel vervelend en frustrerend 😔 Dan kan je nog niet ...
Fijn dat je menstruatie weer "normaal" was dan kan je idd weer vooruit gaan kijken en voel je je waarschijnlijk ook weer meer normaal (dit werkte voor mij iig wel zo). Hopelijk is het snel raak en mag je genieten van een gezonde zwangerschap 😍

10 maanden geleden

Hi Maeve, hier het positieve bericht dat ik opnieuw zwanger ben 🥰 Moest het even met je delen 😊

10 maanden geleden

Reactie op LisanneV1993

Hi Maeve, hier het positieve bericht dat ik opnieuw zwanger ben 🥰 Moest he ...
Wauw wat een positief bericht zo vlak voor de feestdagen! Gefeliciteerd! Laat je het weten of alles goed is bij de eerste echo straks? 😃

10 maanden geleden

Reactie op mama 148

Wauw wat een positief bericht zo vlak voor de feestdagen! Gefeliciteerd! La ...
Dankjewel 😄 Zal ik zeker doen :)

10 maanden geleden

Reactie op LisanneV1993

Wauw wat een mooi nieuws, gefeliciteerd Lisanne!!🥳

10 maanden geleden

Reactie op LisanneV1993

Oh wauw!! Gefeliciteerd Lisanne! 🥰 Hoe ver ben je nu? Ik durfde het niet in de groep te zetten was zo bang om iemand te kwetsen! Ik ben zelf ook opnieuw zwanger ❤️

10 maanden geleden

Reactie op Meave

Oh wauw!! Gefeliciteerd Lisanne! 🥰 Hoe ver ben je nu? Ik durfde het niet ...
Wat geweldig om te lezen Maeve, gefeliciteerd! 🤍 Ook ik ben opnieuw zwanger. Super spannend om dit weer opnieuw mee te maken maar al verder dan de vorige keer (twee keer een hartje zien kloppen) dus dat is fijn. Ik hoop voor iedereen in deze groep dat ze weer in verwachting mogen raken wanneer ze daar klaar voor zijn! Denk dat een nieuwe zwangerschap voor ons allemaal wat extra spannend zal zijn, maar hoop zo op een betere ervaring! 💫

10 maanden geleden

Reactie op Meave

Oh wauw!! Gefeliciteerd Lisanne! 🥰 Hoe ver ben je nu? Ik durfde het niet ...
Wauw jij ook gefeliciteerd! 🥰 Ik zit nu op 5+3 en hoever ben jij? ☺️

10 maanden geleden

Reactie op marrwestt

Wat geweldig om te lezen Maeve, gefeliciteerd! 🤍 Ook ik ben opnieuw zwange ...
Jij ook gefeliciteerd Marrwestt! 🥰 Hoe ver ben jij? Ik vind het ook spannend om mee te maken. Voor alle vrouwen in deze groep; geef de hoop niet op ❤️

10 maanden geleden

Reactie op LisanneV1993

Jij ook gefeliciteerd Marrwestt! 🥰 Hoe ver ben jij? Ik vind het ook span ...
Dankjewel!😊 Ik ben vandaag 10 weken, 4 januari termijnecho. Wanneer heb jij de eerste echo staan?