11 Reacties

12 dagen geleden

Beetje gek misschien, maar zit er bij jou verschil in de manier waarop je hem neerlegt voor tummy time en om te gaan slapen?

12 dagen geleden

Herkenbaar. Hier ook buikslapers beide 😁 En antwoord op Hjc29: nee zit geen verschil in hier. Dochter gaat in bed meteen slapen op buik en beneden op de grond of in de box kijkt ze echt om zich heen en speelt ze met dingen.

12 dagen geleden

Hier ook een buikdrager. In het begin bij mij op de buik en lukte daarna maar niet in bed. Toen achter gekomen dat op de buik wel lukt en met 4 maanden slaapt hij op zijn buik in zijn bedje. Op de rug is geen mogelijkheid dan is hij direct wakker. Vondt het wel spannend eerst maar nu weet ik dat er niets gebeurd. Hij kan al goed rollen en draaien. Bij mij werkt toch ook de draagzak heel goed als overdag het druk is. Is hij heerlijk rustig

12 dagen geleden

Reactie op Hjc29

Beetje gek misschien, maar zit er bij jou verschil in de manier waarop je h ...
Ja eigenlijk wel! Als ik hem neerleg voor tummy time dan leg ik z’n armpjes in een hoek van 90 graden. Bij slapen gewoon naar boven🙈

12 dagen geleden

Reactie op Hjc29

Beetje gek misschien, maar zit er bij jou verschil in de manier waarop je h ...
Zo leg ik hem neer voor tummy time!

12 dagen geleden

Mijn dochtertje sliep laatst ineens ook op haar buik en ze sliep zo goed! Maaar nu lukt het me niet meer 😂 als ik haar op dr buik leg tilt ze de heletijd haar hoofd op of ze drukt haar gezicht in het matras zeg maar, ze laat haar hoofd niet gewoon lekker liggen heb het idee dat ze het toch niet helemaal snapt en dat die ene keer per ongeluk was 😂 tips?? Want ze sliep echt goed op haar buik die ene keer

11 dagen geleden

Reactie op Bloemetje19

Mijn dochtertje sliep laatst ineens ook op haar buik en ze sliep zo goed! M ...
Ons zoontje deed dat eerst ook wel een beetje. Op een bepaald moment werd z’n hoofdje toch moe en legde hij zijn hoofd neer. Speentje erin en toen zag ik meteen zijn ogen helemaal wegdraaien van vermoeidheid😂 en pas wegleggen als ze echt heel moe is. Bij klaar wakker ziet ze het misschien als spelen?🙈 succes! Haha

11 dagen geleden

Reactie op Nina1992

Ons zoontje deed dat eerst ook wel een beetje. Op een bepaald moment werd z ...
Hahaha ben het de heletijd aan het proberen deze ochtend maar nog niet gelukt 😂 draai je je kindje ook op zijn buik als hij net gedronken heeft?

11 dagen geleden

@bloemetje19 Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik geen schema of iets aanhoudt wat betreft slapen. Als ik door heb dat hij moe word en jengelig leg ik hem weg overdag en meestal speentje en dan slaapt hij. Savonds is het zo standaard dat hij tussen 9 en 10 ineens heel hard begint te schreeuwen voor een paar minuutjes en dan weet ik dat hij moe aan het worden is. Dan wacht ik tot de driftbui afgelopen is en dan geef ik hem het speentje en laat ik hem in mijn armen in slaap vallen. Als ik dan weet dat hij in diepe slaap is leg ik hem op zijn buik weg. Soms beweegt hij nog iets maar dan slaapt hij zo. Mischien heb je hier iets aan😄

11 dagen geleden

Reactie op Bloemetje19

Hahaha ben het de heletijd aan het proberen deze ochtend maar nog niet gelu ...
Meestal krijgt hij een fles nadat hij net wakker is, dus tegen de tijd dat hij weer gaat slapen is zijn fles gezakt! In de avond wel 10 min na z’n fles op z’n buikje in bed en dat gaat goed!

11 dagen geleden

Fijn dat het zo goed helpt! Ons zoontje is ook een buikslaper en ik had dat echt eerder willen weten, scheelde ook zoveel gemaai met de armpjes. Onze dochter die gaat gelijk in actie modes als we haar op de buik leggen die slaapt de laatste tijd vooral op der rug