2 Reacties

9 dagen geleden

Ik zou even contact opnemen met de vliegmaatschappij zodat je niet voor verassingen komt te staan en liters weg moet gooien😅

9 dagen geleden

Je mag je melk meenemen! Heen moest er even gecontroleerd worden of mijn ice packs mee mochten, dit mocht. Ik zou namelijk vlak na de douane al moeten kolven en moest mijn melk natuurlijk koel houden. Op de terugweg heb ik aangegeven bij die band waar je spullen doorheen moeten, dat ik moedermelk bij me had. Dat was geen probleem. Het moest wel even gecontroleerd worden in een machine, dus houdt er rekening mee dat je daar wat extra tijd aan kwijt kan zijn als het daar bijv erg druk is. Zorg verder voor goed sluitbare zakjes/flesjes. Ik had twee verschillende soorten zakjes mee, waarvan er 1 soort begon te lekken.. die ik helaas weg moest gooien. Ik weet eigenlijk niet of er een maximum aan zit. Ik had ongeveer 1L bij me en dat was helemaal prima. Mocht je het echt zeker willen weten, dan kun je inderdaad altijd even contact opnemen met de vliegmaatschappij waarmee je vliegt. Heel veel plezier alvast met je vriendinnen!