10 Reacties

3 maanden geleden

Geen ervaring, maar kan je werkgever je geen andere ritten geven oid ? Je hebt sowieso 1/8 werkdag recht op tijd om kolven. Heb je dat al bespreekbaar gemaakt hoe je werkgever dit zelf voor zich ziet? En volgens mij heb je de eerste zes maanden ook nog recht op regelmatige werktijden en werkdagen van Max 10u 🙂

3 maanden geleden

Wat lastig! Ik moet soms ook lange stukken rijden voor mijn werk en ik kolf tijdens het rijden. Ik heb een draadloze medela, die stop ik voordat ik vertrek in mijn bh en kan ik tijdens het rijden op aan en uit drukken. Na een kolfsessie hangt het schild dan even in je shirt en bij de eerste stop giet ik het zo over. De kolf maak ik met een vochtig doekje schoon als ik even geen water bij de hand heb. Misschien werkt dit?

3 maanden geleden

Ik werk op de kermis, ook lange dagen en niet echt een ritme aan te houden. Ik merk als er wat lamger tussen zit, ik daarna meer melk heb. En soms laat ik de keer daarna dan korter er tussen zitten als dat lukt.

3 maanden geleden

Reactie op MamaDemi

Ik werk op de kermis, ook lange dagen en niet echt een ritme aan te houden. ...
Ja precies dat merk ik indd ook wel dat het dan wat meer is maar vraag me af of de productie dan ook niet remt omdat je uiteindelijk minder kolf momenten op een dag heb

3 maanden geleden

Reactie op 95jill

Wat lastig! Ik moet soms ook lange stukken rijden voor mijn werk en ik kolf ...
Heb in het begin een draadloze gehad alleen als ik die niet vasthield dan liet hij los of liep de helft er naast🫣

3 maanden geleden

Reactie op D2003

Geen ervaring, maar kan je werkgever je geen andere ritten geven oid ? Je ...
Dat is het nadeel van de transport en al helemaal in vakantie periodes😩 ook al plannen ze een kortere rit files zijn altijd onverwachts en ze geven me wel de tijd om te kolven alleen dat kost bijna 1,5 extra op de dag met verre ritten is dat echt heel klote

3 maanden geleden

Reactie op VierApril

Ja precies dat merk ik indd ook wel dat het dan wat meer is maar vraag me a ...
Ik houd bij met een app hoeveel ik kolf en hoeveel meneer drinkt. Dan plan ik aan het einde nog een extra kolf moment als dat nodig is. Maar als ik kolf wat hij drinkt is het in prin cipe prima.

3 maanden geleden

Reactie op MamaDemi

Ik houd bij met een app hoeveel ik kolf en hoeveel meneer drinkt. Dan plan ...
Gelijk bij het opstaan kolf ik altijd even, dan zijn allebei mijn borsten erg vol. In de ochtend is de productie het hoogste. Hopelijk kan je hier iets mee

3 maanden geleden

Reactie op Slineena89

Gelijk bij het opstaan kolf ik altijd even, dan zijn allebei mijn borsten e ...
Ik kan/mag helaas niet standaard extra kolven wegens over productie. Ik maak dan alleen maar meer aan wat hij dan niet per sé nodig heeft en mijn lijf nog meer melk gaat maken. Dus als ik te weinig heb doe ik het als ik thuis kom.

3 maanden geleden

Reactie op VierApril

Heb in het begin een draadloze gehad alleen als ik die niet vasthield dan l ...
Die van medela blijft in een strakke bh prima zitten, kan er ook van alles mee in huis doen