Hi mama’s,
Ik merk dat ik even van me af moet schrijven. Wat is het soms zwaar als moeder (ouders, maar vooral mama’s) om bepaalde keuzes te maken. De hele tijd maar denken wat is het beste voor je kind, maar ook wat is het beste voor jou als moeder. Ik heb vandaag deze keuze gemaakt om na bijna 5 maanden te stoppen met bv te geven. Merkte aan mijn dochter dat ze sinds 3 maanden slecht aan de borst dronk, veel loslaten of zich van mij af duwen. Vandaag een LC laten checken, blijkt een verkorte tongriem. Heel erg balen dat ik niet eerder aan de bel heb getrokken maar ook dat de kraamzorg of verloskundige niet hadden gecheckt zei de LC. Als baby dronk ze wel goed werd mij verteld. Laseren was een optie, maar nu ze wat ouder is kan ze er wel last van krijgen, als baby zitten daar nog geen zenuwen. Ik wil haar geen pijn doen, vooral omdat ik niet zeker wist tot wanneer ik wilde voeden, ook ivm werken over twee weken. Ik weet ergens dat ik de juiste keuze maak, maar ben zo verdrietig dat ons moment er niet meer is… ik vind dit echt de downside van moeder zijn :( zijn er meerdere moeders die zijn gestopt en achteraf GEEN spijt hebben gekregen?