5 Reacties
vor 4 Monaten
Mijn zoontje had hier ook last van en heeft lactulose gekregen op advies van CB ik heb dit bij de apotheek (je krijgt het ook bij kruidvat maar bij de apotheek berekenen ze precies hoeveel hij mag per dag)gehaald nu poept hij nog steeds soms met 2/3 dagen er tussen ma ik zie wel dat het hem minder pijn doet dus het werkt wel.
vor 4 Monaten
Wij hebben vanwege de ontlasting een hele tijd speciaal voeding gebruikt van nutrilon (omneo) en kruidvat eigen merk. Onze zoon bleef er last van houden en zijn naar de huisarts ermee gegaan. Wij hebben macrogol gekregen en werkt perfect :)
vor 4 Monaten
Mijn kindje had dit ook en hadden ook omneo nutrilon en de gewone. Zijn overgestapt op geitenmelk nu poept hij iedere dag. Hij kon de eiwitten niet goed verwerken van koemelk en bij geitenmelk wel. CB zij tegen mij ook is niet erg maar als je kindje er een beetje last van heeft is het niet goed. Nu nergens meer last van en drinkt super.
vor 4 Monaten
Bedankt voor de reacties. Ik ga dit morgen overleggen. De jeugdverpleegkundige zei tegen mij dat het beter was om niet te helpen en er niks voor te geven. Dit omdat het dat kan zijn dat ze er aan went om altijd iets te krijgen om te poepen en dan niet meer uit haarzelf gaat. Maar ze is er elke keer zo tegen aan het drukken, vind het gewoon sneu om te zien 😕