22 Reacties

vorig jaar

gisteren deze plankjes gekocht bij de ikea, super blij mee 🥰

vorig jaar

Het is heel persoonlijk wat je leuk vind. Wij hebben 2 matrashoesjes gekocht van de Ikea, maar ook n rupsenknuffel met muziekje.. vond ik zo schattig :)
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Reactie op Nathasja1909

leuk! hoe heeten die plankjes?

vorig jaar

Ik heb voor in de kast en commode de Godmorgon en Skubb bakjes besteld. En voor aan de muur boven de commode 3 kruidenrekjes (3,99), die ga ik zelf verven 👌🏼.

vorig jaar

Niet voor de babykamer maar wel voor jezelf: een waterdichte matrasbeschermer of molton. Veel fijner dan dat plastic ding uit je kraampakket.

vorig jaar

Reactie op njoki24

leuk! hoe heeten die plankjes?
HÄSTVISKARE

vorig jaar

wij hebben de Krama doekjes gekocht! veel goedkoper dan al die hydrofiele doekjes van 30x30😊

vorig jaar

Als je een Tripp Trapp hebt kan je een opslagbak voor onderin kopen. Bij de nieuwe past die niet perfect maar je kan online een klipje bestellen dat het goed erin blijft zitten. Ik gebruik die heel veel voor Slabbertjes opslag. Ook heb ik laatst de witte handdoek voor kindjes gekocht (met zo’n mustje eraan) en die vind ik heel fijn!

vorig jaar

Reactie op Nathasja1909

Wat schattig!😍

vorig jaar

Reactie op knoekie85

Het is heel persoonlijk wat je leuk vind. Wij hebben 2 matrashoesjes gekoch ...
Dat is altijd een goede aankoop! En de knuffels daar zijn ook altijd enig🥰

vorig jaar

Reactie op SuuzAnn

Niet voor de babykamer maar wel voor jezelf: een waterdichte matrasbescher ...
Hele goede tip! Dankjewel!

vorig jaar

Sowieso de spuugdoekjes. Die zijn voor zoveel dingen handig, kun je er niet genoeg van hebben 🤪

vorig jaar

Kijk eens naar de nieuwe kinderserie ÄLSKVÄRD. Het is dat ik niks nodig heb maar ze hebben zelf een mooi wiegje voor €99,-

vorig jaar

Hoi iedereen Over welke kruidenthee praten jullie? En waarvoor gebruik je dat?

vorig jaar

Reactie op jolijnma

Als je een Tripp Trapp hebt kan je een opslagbak voor onderin kopen. Bij de ...
Wat voor clipje bedoel je? Heb je een link? Die van ons dondert er altijd uit haha

vorig jaar

Reactie op Tessa-M

Wat voor clipje bedoel je? Heb je een link? Die van ons dondert er altijd u ...
Ben ik ook benieuwd naar

vorig jaar

Reactie op Rashni

Hoi iedereen Over welke kruidenthee praten jullie? En waarvoor gebruik je ...
Bedoel kruidenrek

vorig jaar

Reactie op Tessa-M

Wat voor clipje bedoel je? Heb je een link? Die van ons dondert er altijd u ...
Via Etsy, er zijn mega veel opties, heb er eentje van gekozen en werkt top! https://www.etsy.com/de-en/listing/1674680389/

vorig jaar

Reactie op Rashni

Hoi iedereen Over welke kruidenthee praten jullie? En waarvoor gebruik je ...
Deze! https://www.ikea.com/nl/nl/p/bekvam-kruidenrekje-espenhout-20487175/ Je kunt er super leuke wandplankjes/rekjes mee maken

vorig jaar

Reactie op jolijnma

Via Etsy, er zijn mega veel opties, heb er eentje van gekozen en werkt top! ...
je link doet het niet helaas. heb je een andere link of een foto van de klipjes?