7 Reacties

4 maanden geleden

Misschien een sprong?

4 maanden geleden

Ik heb qua slapen momenteel precies hetzelfde! Hele dag in de weer met slaapjes verlengen. Ik denk sprong 3

4 maanden geleden

Hier hetzelfde, 12 wk! Slapen overdag is een drama. Ik voel me echt een wiegmoeder poooehhh

4 maanden geleden

Hier ook met net 12 weken, terwijl ze voorheen bijna de hele dag wel kon slapen. Ze heeft haar handen ontdekt en houdt zichzelf wakker door die in haar mond te doen in plaats van de speen. En gewoon niet willen liggen.

4 maanden geleden

Hier is precies het zelfde aan de hand. Volgens de oei ik groei app ligt sprong 3 op de loer. Hoop en denk dat het een fase is

4 maanden geleden

Ja pff hier ook hoor, dus helemaal herkenbaar! Sprong 4 is hier begonnen. Van tevreden amper huilende baby die vét goed sliep, naar een veeeel minder tevreden, meer huilende en minder slapende baby die vooral heeel veel gewiegd wil worden door mama. Sprong 4 en de slaapregressie met 4 maanden vond ik het meest pittig bij mijn oudere zoon! We komen er allemaal wel weer overheen😃

4 maanden geleden

Reactie op Bootje86

Hier ook met net 12 weken, terwijl ze voorheen bijna de hele dag wel kon sl ...
Dit gebeurt hier ook. Hij is morgen3 maand zit nog niet in sprong 4. Lijkt net alsof hij honger heeft maar hij sabbelt de hele dag op zn handjes