5 Reacties

2 maanden geleden

Zou je niet een lactatiekundige willen vragen? Je kan op je rug liggend voeden met je kindje bovenop je zodat de toeschietreflex iets minder hard binnen komt zeg maar. Qua flesvoeding snachts zet ik een thermosfles met gekookt water naast mijn bed, doe alvast 90cc koud in het flesje en de bus melkpoeder staat op mijn nachtkastje.

2 maanden geleden

Reactie op Annick33

Zou je niet een lactatiekundige willen vragen? Je kan op je rug liggend v ...
Dankjewel voor je reactie. Lactatiedeskundige heb ik inderdaad op bezoek gehad en mee gesproken een aantal keren. Ze adviseerde mij ook om op de rug te voeden of liggend. Dit doe ik ook, het helpt enigszins.

2 maanden geleden

En misschien het eerste beetje kolven? Dan is de druk er al klein beetje vanaf en kan je kindje misschien makkelijker drinken?

2 maanden geleden

Reactie op MJ92

En misschien het eerste beetje kolven? Dan is de druk er al klein beetje va ...
Ja dat doe ik wel eens met de HaKa borstkolf pompje inderdaad. Dat helpt enigszins maar duurt soms te lang 5/10 minuten 😅

2 maanden geleden

Reactie op LikeTABU

Ja dat doe ik wel eens met de HaKa borstkolf pompje inderdaad. Dat helpt en ...
Om de druk er soms af te kolven gebruik ik een handkolf, gaat hier supersnel. Nooit bijgehouden qua tijd, maar ik denk met 2-3 minuten al klaar. En hierdoor lukt het wel om nog bv te kunnen blijven geven, wat ik fijn vind :).