10 Reacties

één maand geleden

Hier gaat de laatste fles 1830 erin en slaapt hij rond 19uur. Heeft een aantal keren doorgeslapen maar wordt s avonds nu vaak 1x wakker en snachts. Soms 1 flesje nog s avonds of s nachts. 1815 is hij eigenlijk al klaar voor een fles. Is ook vroeg wakker ; rond 6 uur

één maand geleden

Rond 20.00 naar bed, 23.00 papfles en dan 7.00 de 1e fles weer. Hij is ook 6 maanden.

één maand geleden

Onze dochter krijgt om 18.45/19.00 de fles en gaat naar bed. Komt vaak pas om 7.30 weer. (Als ze naar de opvang moet maken we haar eerder wakker). Wel een klein meisje, nu ruim 6 maanden en net 6 kg dus geen idee of dat meespeelt. Tot 3 maanden bv gegeven en daarna overgestapt op de fles. Sinds dat ze 4 maanden is komt ze niet meer in de avond/nacht voor een fles. Mijn zoontje was groter en kreeg rond 19.00 altijd een papfles. Daar deed hij het goed op, onze dochter vindt dat niks. Wij merkten dat, wanneer ze wakker werd, eigenlijk geen honger had. Met haar speentje viel ze zo weer om. Ritme met eten is nu 7-11-15-19 en dat werkt.

één maand geleden

Hier alles behalve doorslapen (en dat is helemaal prima). Ons zoontje krijgt volledig bv. We hebben geen strak ritme. Hij gaat meestal rond 18.30u naar bed. Ik voed op verzoek. Hij drinkt ‘s nachts ongeveer om de 2u. Soms laat hij er wat langer tussen en soms wat korter. We slapen samen zodat we allebei zo veel mogelijk slaap krijgen, en ik kan echt genieten van het samen slapen.

één maand geleden

Hier gaan we om 18.15 naar boven, 18.30 haar laatste fles (180+6) en dan slaapt ze tot de volgende ochtend 7.00 uur! (6 maanden oud) De rest van de dag een fles om 07.30-11.30-15.00-18.30 (180+6)

één maand geleden

Hier 5,5 maand oud, krijgt tussen 18:00 en 19:00 de laatste fles, gaat dan slapen en wij maken hem dan rond 23:15 wakker, verschonen hem, flesje, tandjes poetsen en dan slaapt huj meestal tot een uur of 5/6

één maand geleden

Mijn baby (jongen) heeft precies hetzelfde ritme als bij jou. Krijgt ook bv en hapjes. Ik heb sinds een paar dagen de laatste voeding veranderd in flesvoeding. In de hoop dat hij wat langer vol zit. Maar ik merk nog geen verschil 😅

één maand geleden

Hier gaan we om 18:00 naar boven en dan slaapt hij, na een papfles met biobim havervlokjes, rond 18:15/18:30. Vaak komt hij nog rond 03:00/04:00 ‘s nachts en daarna om 06:30. Hij slaapt sinds kort in zijn eigen kamer en dat gaat goed! Ik geef borstvoeding, maar de fles voordat hij gaat slapen is kunstvoeding. Daar slaapt hij gewoon wat langer op 😀

één maand geleden

Reactie op Roosieroo

Mijn baby (jongen) heeft precies hetzelfde ritme als bij jou. Krijgt ook bv ...
Dat heb ik ook inderdaad, de laatste voeding een flesvoeding. Maar ik heb het idee dat hij ook wakker wordt vanwege buikkrampjes nu met het vaste eten.