7 Reacties

4 dagen geleden

Dit kon ons verhaal zijn… Ja, ik herken het heel erg, elk woord. Al vanaf het begin slechte slaper geweest, hij heeft dit jaar een maand echt goed geslapen in z’n eigen bed totdat hij ziek werd en weer bij ons in bed belandde. Hij wil nu dus ook nog steeds niet in z’n eigen bed en slapen met z’n drieën waardoor we ongeveer de hele nacht elkaar wakker houden (hebben geen extra kamer). Herkenning dus zeker, maar helaas geen tip voor je….

4 dagen geleden

Reactie op CaliR

Dit kon ons verhaal zijn… Ja, ik herken het heel erg, elk woord. Al vanaf h ...
Ergens ben ik “blij” dat ik niet de enige ben.. we hebben gelukkig een bank die heel lekker slaapt maar alsnog: ik mis m’n bed en m’n rust haha. Sterkte 🥰

4 dagen geleden

Wij hebben hetzelfde gehad. Altijd wel een goede slaper en ineens krijste hij moord en brand. Zo hadden we hem nog nooit gehoord. Wij hebben om en om bij hem gelegen. Wilde zo graag onze nabijheid. Dit duurde denk ik 4 weken. En nu slaapt hij ineens weer zonder moeite door en komt hij af en toe vroeg in de ochtend. Wij hadden ook het vermoeden dat het verlatingsangst was. Ook geen tips, alleen volhouden haha! Het kan ineens over zijn.

4 dagen geleden

Amaaaai dit bericht komt als geroepen! Hier al sinds 1 week drama. Onze dochter krijgt laatste flesje boven. Ze is rustig en wil ook naar boven gaan als we alles klaarmaken. Maar zodra je ze in bed wil leggen is het roepen tieren brullen. Ruim een uur ermee bezig om ze in slaap te laten vallen, door erbij te blijven, zeggen dat ze moet liggen, zitten naast haar op de grond en aaien... Maar wegglippen is op eigen risico als ze rustig is maar niet slaapt. 1 geluid en springt weer recht. Als ze dan eindelijk slaapt (duurde gisteren 2u op en af afwisselend mijn vriend en ik) dan werd ze gewoon paar uur later om 1u weer wakker, weer paniek, roepen, krijsen... Maar neem ze vast en alles is ok. Zelfs haar pamper verversen is ook ok. Het is puur dat in bed zetten. Ze maakt er ook een spel van om de knuffels uit bed te gooien, wat tot bijna hysterisch wenen leidt. Ze krijgt nu ook 4 hoektanden tegelijk, maar denk niet dat het puur dat is. Lijkt me ook iets met verlatingsangst en ook iets met grenzen opzoeken ivm dat gooien met knuffel. Ben blij dit bericht te lezen want afgelopen nacht was ze telkens 3u aan een stuk wakker al wenen. We zijn allebei op en ten einde raad hier. Daarboven ben ik al ruim een maand op en af ziek wegens mindere weerstand waarschijnlijk door stress en minder slapen, dus we zitten echt op ons tandvlees. Ik ben blij niet alleen te zijn en dit lezen doet me vermoeden dat het ook echt weer iets leeftijdsgebonden zal zijn qua mentale sprong en slaap.... Hopelijk duurt dit niet lang want onze dochter sliep pas door na 1 jaar

4 dagen geleden

Mijn kleine schreeuwt het ook uit snachts ineens, hij sliep al een tijdje door. Maar hij heeft wel vier doorkomende tandjes dus hopelijk ligt het daaraan..heeft jouw kleine misschien ook last van tandjes?

4 dagen geleden

Hier is dit al maanden aan de gang . Zodra hij ook maar even wakker is krijsen. Ik snap ook niet waarom? Inmiddels heeft hij buisjes ivm vaak oorontsteking. ( We hoopten dat dit ook de oplossing was voor het slapen) maar helaas.. Ons zoontje kan wel gewoon zelf in slaap vallen dus dit zegt ook niet alles..

gisteren

Hier kunnen er ook helse nachten tussen zitten. T is of overprikkeling (tv etc) of ziek zijn of idd tanden (nog maar 4 te gaan gelukkig). Vd week had ik weer zo'n heftige nacht nadat die ziek was geweest. Dan is t echt meteen tv niet meer aan etc. Daarna ging t weer beter.