21 Reacties

vorige maand

Hi! Helaas heb ik dit ook gehad.. om eerlijk te zijn heb ik echt geen tip, want wat we ook probeerde niks hielp..

vorige maand

Mijn dochter wordt ook meerdere keren wakker en allen flesje helpt inderdaad. Ze is altijd slechte slaper geweest. Ze huit alles bij elkaar tot ze haar melk krijgt

vorige maand

Als dit bij ons gebeurt heeft hij vaak oorontsteking. Zou dit kunnen? Of gaat het al langere tijd?

vorige maand

Oh 3 dagen lees ik, sorry.

vorige maand

Reactie op CaliR

Als dit bij ons gebeurt heeft hij vaak oorontsteking. Zou dit kunnen? Of ga ...
Nee geen oorontsteking want meneer doet wel prima dutjes

vorige maand

Reactie op naomivw

Hi! Helaas heb ik dit ook gehad.. om eerlijk te zijn heb ik echt geen tip, ...
Wanneer ging het over?

vorige maand

Reactie op Freshta78

Mijn dochter wordt ook meerdere keren wakker en allen flesje helpt inderdaa ...
Erg hè. Ik moet er bijna van kotsen door de misselijkheid omdat ik steeds moet opstaan ben nog zwanger ook. Word helemaaaal gek. Dit moet echt gauw stoppen

vorige maand

Reactie op yousoumama

Nee geen oorontsteking want meneer doet wel prima dutjes
Hier met oorontsteking ook prima dutjes. ( Alleen nachten drama)

vorige maand

Ik dacht eerst ook niet dat het oorontsteking was omdat het alleen s’nachts niet goed ging, maar toch beide oren oorontsteking. Zou voor de zekerheid even laten kijken.

vorige maand

Veel kindjes hebben rond de 18 á 20 maanden een slaapregressie doordat er weer veel gaande is in de ontwikkeling. Enige dat dan helpt is je rituelen rondom slaap aanhouden, genoeg activiteiten gedurende dag en nabijheid geven als er onrust is snachts. Komt ineens opzetten en gaat ook zo weer voorbij normaal gesproken, hoort er echt bij :).

vorige maand

Reactie op yousoumama

Wanneer ging het over?
Ik heb helaas echt een slechte slaper, maar het was echt in fases. Wel ben ik tot de ontdekking gekomen dat zij veel huilt in haar slaap of als ze met haar hoofd tegen ledikant aankwam vandaaruit zijn we over gegaan op een vloerbed en is het een stuk minder geworden maar helaas nog regelmatig huilen. Wat ik ook doe is een flesje met gewoon water in haar bedje leggen dan drinkt ze een slokje en gaat vaak dan weer slapen

vorige maand

Reactie op MarjoleinTje84

Ik dacht eerst ook niet dat het oorontsteking was omdat het alleen s’nachts ...
Hier hetzelfde inderdaad.

vorige maand

Ik zou een matrasje bij haar op de kamer leggen zodat je iig niet telkens trap op/af hoeft.. & anders bij jou in bed

vorige maand

Hoe gaat het nu? Bij ons is dit nu ook aan de gang 😅

vorige maand

Regressie, tanden/kiezen en/of oren.. hier was het ook recent. Ineens 3 nachten doorgeslapen maar nu weer naar bed met 1 rood oor en kwijl en 38,9. Sterkte

vorige maand

Reactie op CaliR

Hoe gaat het nu? Bij ons is dit nu ook aan de gang 😅
Gaat nu gelukkig wel goed! Wordt maar 1x wakker in de avond maar slaapt daarna door

4 weken geleden

Reactie op yousoumama

Gaat nu gelukkig wel goed! Wordt maar 1x wakker in de avond maar slaapt daa ...
Heb je iets bijzonders gedaan? Of echt nachten uitzitten?

3 weken geleden

Ja, hoelang duurt dit? Hier nu al een week gaande…

4 dagen geleden

Reactie op Imkebb

Ja, hoelang duurt dit? Hier nu al een week gaande…
Bij mij heeft het twee weken geduurd zo

4 dagen geleden

Reactie op Meissie1990

Heb je iets bijzonders gedaan? Of echt nachten uitzitten?
Nee hoor niks gedaan. Ging vanzelf over. Denk dat het een regressie was