9 Reacties

12 dagen geleden

Ik zou aanleggen voor een 'bakkie troost'. Na de regressie heeft hij dat niet/minder odig, dus ik zou niet te bang worden voor een slaapassociatie.

12 dagen geleden

Gewoon aanleggen. Dat biedt troost. En ze gaan echt vanzelf weer minder drinken in de nacht. En voordeel van het voeden is dat je zelf ook weer lekker in de hormonen komt die jou weer helpen bij het snel weer inslapen na de voeding

12 dagen geleden

Ik leg mijn zoontje gewoon aan, dan slapen we beide het snelste weer. Het lijkt en ik bid dat het zo is dat wij op het einde ervan zijn met 21 weken nu, maar hebben dit al een hele poos gehad. Eerst sliep ie tussen de 5 en 8 uur aana een stuk en daarna nog een blokje tussen de 2 en 5. Toen ineens kwam hij weken lang om de 2 a 3 uur. En nu afgelopen nachten weer 4-5 en zelfs 5.5 uur er tussen🙏😃. Heeel fijn! Dus er is hoop, ondanks iedere x aanleggen.

12 dagen geleden

Was hier ook. Ook elke keer gewoon aangelegd. Sliepen we beide weer het snelst en heeft totaal iets van 5 weken geduurd. Nu sinds een week komt hij tussen 19-7u nog maar 1x voor een voeding. Is dus uit z’n regressie/sprong 4.

12 dagen geleden

Inderdaad gewoon voeden. We zijn hier nu in week 2. Bij eerste kindje ging het ook vanzelf weer voorbij.

12 dagen geleden

Ik onderschrijf alle reacties. Niet bang zijn dat je hem daardoor wakker maakt, gewoon lekker voeden. Het is niet voor niks dat wij daarmee ook weer het makkelijkst in slaap vallen.

12 dagen geleden

Zoals alle antwoorden hieronder! Aanleggen! Voordeel ook van Borstvoeding. Met dat slaapmutsje slapen zij sneller, maar zelf maak je ook bepaalde hormonen aan waardoor je sneller en dieper slaapt. Het is echt tijdelijk!

10 dagen geleden

Bedankt voor de lieve reacties , toch een stukje gevoel wat bevestigd wordt! ❤️

10 dagen geleden

Hier ook... Geven dan een flesje, drinkt maar 60cc ofzo maar kan dan wel weer de slaap vatten. Lekker aanleggen dus!