7 Reacties
één maand geleden
Ik snap dat het je na 5 maanden opbreekt. Alleen er zijn kindjes die tot 8 maand wel om een nachtvoeding kunnen vragen. Ze niets geven is ook geen optie want dan wordt je nacht alleen maar korter. Kun je afwisselen met je partner. Om en om verantwoordelijk, zodat de ander door kan slapen?
Slaapjes overdag zijn zoals t boekje, zou daar niets aan doen. Kan ook een sprong zijn en volgens mij krijg je vlak na sprong 5 ook een periode waar ze hangerig em huilerig zijn.
één maand geleden
Reactie op SietskeJulia
Ik snap dat het je na 5 maanden opbreekt. Alleen er zijn kindjes die tot 8 ...
Nou die ene voeding is niet het probleem maar 2 uur erna wakker worden is geen honger meer denk ik.. en dan duurt het minimaal 2 uur voordat ik hem in slaap krijg (vannacht zonder voeding maar met veel troosten dus)
één maand geleden
Wij hebben dit ook! Ik denk dat het echt sprong 5 is. Mijn zoon is wakker om 02.00, 04.00 en 06.00. Ik ben er inmiddels achter dat hij om 02.00 helemaal geen voeding hoeft terwijl ik dit eerst wel dacht. Ik troost dus nu om 02.00 en 06.00 (dmv speen geven en soms eruit halen) en alleen om 04.00 geef ik voeding. Misschien helpt dat?
één maand geleden
Hier ook onrustige nachten, hij wordt makkelijk 4 of 5x wakker. Overdag gaat het hier ook veel makkelijker (op de opvang dan weer niet trouwens). Ik vind het ook zwaar. Zeker omdat ik de nachten alleen doe. Maar bij de oudste werd het met 6maanden echt zoveel beter dus hopelijk zijn de fatsoenlijke nachten weer binnen handbereik.
één maand geleden
Reactie op Else.ams
Wij hebben dit ook! Ik denk dat het echt sprong 5 is. Mijn zoon is wakker o ...
Ja klopt ik probeer toch eerst te troosten en als het niet anders kan geef ik wel een flesje. Maar afgelopen nacht gevoed om 2 uur en werd hij 5 uur wakker. Kwam moeilijk weer in slaap zonder voeding!