13 Reacties

3 maanden geleden

Heeft die van ons ook , hij wordt tussen 5 en 6 wakker vaak wil hij de fles pas rond 7:30. Ik laat het gewoon hij laat zichzelf wel horen als die honger heeft een goed ook 馃ぃ denk gewoon dat hij rustig de dag wil opstarten. Ik wil ook niet meteen bij wakker worden een ontbijt in me mik hebben. Mijn oudste dochter gaat ook pas rond 10 uur echt goed eten, zijn geen ontbijt mensen denk.馃檲

3 maanden geleden

Als onze zoon eerder dan 7u komt geven we een klein flesje. Meestal 90cc. En dan om 7u starten we de dag met een fles van 150 of 180 waarna wij het ritme om de 4 uur weer oppakken

3 maanden geleden

Ik begrijp je niet helemaal, heeft de baby om 05.00 a 06.00 nog een 180 fles gedronken? Of bedoel je 18.00 savonds? Of drinkt hij om 23.00 nog een?

3 maanden geleden

Reactie op Susanne86

Ik begrijp je niet helemaal, heeft de baby om 05.00 a 06.00 nog een 180 fle ...
Ja dus wordt wakker rond 5/6 ochtend en drinkt dan 180

3 maanden geleden

Waarom is dat dan niet gewoon de eerste fles van de dag?.. +- 06.00 10.00 14.00 18.00 22.00 Dat is ook ongeveer ons schema met 180 flessen

3 maanden geleden

Reactie op Susanne86

Waarom is dat dan niet gewoon de eerste fles van de dag?.. +- 06.00 10.00 ...
Omdat 6u de dag beginnen voor ons gezin echt te vroeg is. Peuter is ook pas rond 8 wakker en ivm kleine woning kan ik niet met de kleine de dag starten in de woonkamer bijv

3 maanden geleden

Persoonlijk zou ik dan om 5/6u een kleinere hoeveelheid geven en dan om 8u of tijdstip dat jullie de dag willen starten de 180 fles.

3 maanden geleden

Ja maar je kan dan evengoed toch pas weer 3.5 a 4 uur later de fles geven?! Of zeg ik nu echt iets raars 馃ぃ 5 a6.00u wordt vanzelf weer iets later hoor..

3 maanden geleden

Reactie op Susanne86

Ja maar je kan dan evengoed toch pas weer 3.5 a 4 uur later de fles geven?! ...
Nou dit. Als onze dochter rond 5.30/6.00 wakker wordt voor de fles geef ik een grote fles, de eerste van de dag en probeer haar dan weer in bed te leggen.

3 maanden geleden

Je hoeft toch niet perse de dag te starten na de fles om 5/6u? Gewoon lekker weer gaan slapen en dan kijken wanneer hij weer trek heeft?

3 maanden geleden

Wij geven de fles tussen 5 a 6 uur en daarna leggen we haar weer in bed, dan slaapt ze weer door tot 8 a 9 uur

3 maanden geleden

Reactie op melisz1993

Wij geven de fles tussen 5 a 6 uur en daarna leggen we haar weer in bed, da ...
Slaapt ze dan meteen weer lekker door na de fles? Hier gaat echt nog een uur brabbelen en doen

3 maanden geleden

Reactie op bebzxx

Slaapt ze dan meteen weer lekker door na de fles? Hier gaat echt nog een uu ...
Nee ze gaat gewoon weer slapen hier, maar brabbelen is ook niet erg toch? Wij geven de flessen ongeveer zo: 5/6 - 9/10-12/13-16/17-20. Dat is haar eigen schema, we geven haar gewoon wanneer ze wil en dat werkt voor haar, gelukkig houd zij zich lekker aan regelmaat op dit moment. Ik let ook erg op haar vermoeidheid, als ze aangeeft moe te zijn op de dag, breng ik haar gelijk naar bed(of in de wagen te slapen op haar zij, dat is haar slaaphouding tegenwoordig).