8 Reacties

12 dagen geleden

Misschien is kijken als je zijn behoefte eens volgt met die 120 fles ophogen. Mogelijk reset hij het dan zelf ?

12 dagen geleden

Wat hier wel hielp was steeds minder geven 's ochtends vroeg (nacht) afbouwen. Zodat hij genoeg eetlust heeft voor de ochtend

12 dagen geleden

Reactie op Knuffeldoekje

Wat hier wel hielp was steeds minder geven 's ochtends vroeg (nacht) afbouw ...
Slaapt die van jou helemaal door ? Ik ga vannacht maar 90cc geven denk ik maar hij zal dat niet goed accepteren vrees ik

12 dagen geleden

Reactie op Kkraaij

Misschien is kijken als je zijn behoefte eens volgt met die 120 fles ophoge ...
Hoe bedoel je ? Dat ik dan 150 geef?

12 dagen geleden

Ik zou gewoon een fles van 180 geven snachts. Dan trekt hij daar misschien langer op door tot de ochtendfles. Persoonlijk geef ik gewoon elke 4u een fles. Als mijn dochter om 4u een flesje heeft gehad, krijgt ze de volgende om 8u. Om 5u fles is daarna om 9u sochtends fles.

12 dagen geleden

Reactie op Annick33

Ik zou gewoon een fles van 180 geven snachts. Dan trekt hij daar misschien ...
Nou hier dus 90 gegeven215 erna 30 en net weer aangeboden maar hoeft niet meer. Het is toch geen honger.. ik probeer toch wel bij de ritme tijden te houden dat werkt het beste

12 dagen geleden

Reactie op Rjt2022

Slaapt die van jou helemaal door ? Ik ga vannacht maar 90cc geven denk ik m ...
Wisselend. Met sprongetje heeft hij meer behoefte aan drinken. Nu onlangs weer afgebouwd en ben twee nachten niet bij m geweest.

12 dagen geleden

Reactie op Rjt2022

Nou hier dus 90 gegeven215 erna 30 en net weer aangeboden maar hoeft niet m ...
Dat kan idd, sommige kindjes gaan wel goed op een ritme! Het blijft toch zoeken he 😅