14 Reacties
2 jaar geleden
Bekijk Cuddlez Elektrische Baby Nagelvijl - 6 Vijlen - Baby Nagelknipper - Nagel Borstel - Manicureset baby - Nagelschaartje - Roze - Kraamcadeau op: https://www.bol.com/nl/p/cuddlez-elektrische-baby-nagelvijl-6-vijlen-baby-nagelknipper-nagel-borstel-manicureset-baby-nagelschaartje-roze-kraamcadeau/9300000161247226?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
2 jaar geleden
Mijn meisje dr nageltjes groeien ook zo snel !! Ik lees even mee met tips, vind zelf altijd zo spannend om te knippen/vijlen
2 jaar geleden
Same here! Ik doe het altijd in haar slaap, maar vind t zo lang duren dat priegelwerk
2 jaar geleden
Ik heb dus een stukje vinger afgeknipt toen ze 3 weken oud was 😢
Maar je kunt dus ook de nagels afbijten. Dat doe ik als ik een stukje zie dat uitsteekt.
2 jaar geleden
Reactie op mrshmllw
Bekijk Cuddlez Elektrische Baby Nagelvijl - 6 Vijlen - Baby Nagelknipper - ...
Ik heb m nu ook besteld, ben benieuwd… vind t inderdaad altijd zo’n gehannes… na 2 nagels is die helemaal over de flos dus hopelijk gaat dit beter… voor €10,- wel het proberen waard!
2 jaar geleden
Reactie op mrshmllw
Mij werd afgeraden om babynagels te knippen.
Klopt, voor het schaartje zijn baby nagels nog te zacht en kan het nageltjes dubbel klappen in de schaar ipv dat hij het eraf knipt.
Ik gebruik het knippertje,dat voelt voor mij meer gecontroleerd. Ik vind zelf een vijl enger, juist omdat die huid nog zo dun en kwetsbaar is, ben bang dat ik het topje van zn vinger dan per ongeluk open vijl. 🥺
2 jaar geleden
Die elektrische heb ik van shein, echt 5 euro en werkt super! Het lijkt eng maar als je hem tegen je hand aandoet voel je hoe zacht het is, net alsof je een papiertje er tegenaan houdt dat niet beweegt. Alsnog is het wel moeilijk om de baby stil te laten zitten maar ik ga het eens proberen als ze slaapt! Een normale vijl lijkt me niks en knippen wordt inderdaad afgeraden